حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی POCO F4 GT شیائومی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، شایعات

هفته گذشته، گوشی هوشمند Redmi K50G به‌عنوان اولین دستگاه از سری ردمی K50 به‌صورت رسمی در چین معرفی شد. این گوشی درحقیقت جانشین Redmi K40 Gaming Edition است که در بازار جهانی با عنوان POCO F3 GT نیز شناخته می‌شود. طبق گواهینامه و کدهای فاش‌شده از MIUI، انتظار می‌رود گوشی Redmi K50G با نام POCO F4 GT در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. حال به‌تازگی، مشخصات کلیدی شیائومی POCO F4 GT منتشر شده است که درادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

مشخصات کلیدی POCO F4 GT شیائومی

افشاگر مشهور و کارشناس اطلاعات، Yogesh Brar، اخیرا مشخصات کلیدی گوشی هوشمند POCO F4 GT را در حساب توییتری خود به‌اشتراک گذاشته است. ویژگی‌های ذکرشده توسط او به‌وضوح نشان می‌دهد که این گوشی نسخه تغیرنام‌یافته‌ی Redmi K50G خواهد بود.

وی ادعا می‌کند که این گوشی دارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED و با رزولوشن +FHD بوده که از رفرش‌ریت 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین قدرت خود را از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام همراه با حافظه رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تأمین می‌کند.

در بخش دوربین، انتظار می‌رود شاهد ترکیب دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی باشیم که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، یک سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک سنسور 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 نیز برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی در این دستگاه درنظر گرفته شده است.

مشخصات POCO F4

مشخصات POCO F4

جای تعجب نیست که این گوشی دارای دکمه‌های شولدر برای پرداختن به بازی‌ها خواهد بود و از یک باتری 47000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. آخرین اما نه کم‌اهمیت مشخصه اینست که POCO F4 GT در دو پیکربندی شامل حافظه رم 8 گیگابایتی + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

POCO هنوز به‌طور رسمی تاریخ معرفی POCO F4 GT را اعلام نکرده است. این برند تنها تأیید کرده که POCO X4 Pro 5G و POCO M4 Pro را در رویداد MWC در تاریخ 9 اسفندماه رونمایی خواهد کرد.

نظر شما درباره مشخصات کلیدی شیائومی POCO F4 GT چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، یه گوشی عالی و گیمینگ هستش، فقط ایکاش قیمتش هم گفته میشد

mehrdad_ma

تمام نسخه های اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ مشکل دارن همچنین اگزینوس ۲۲۰۰
برای همین سفارشات جدید را tsmc تولید میکنه که ۳۵ درصد کارایی بهتری داره

شاید شیاومی تمام چیپهای باقی مانده را در همین محصولات رده پایین ردمی و پوکو استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی