حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 6a گوگل احتمال در خرداد ماه معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، گوگل

همانطور که می‌دانید، عرضه قریب الوقوع گوشی هوشمند جدید گوگل که از سری پیکسل می‌باشد، مورد انتظار است. به گفته بسیاری این دستگاه نسخه اقتصادی سری پیکسل ۶ اصلی خواهد بود. از سوی دیگر برخی خبرها اذعان دارند که پیکسل 6a گوگل احتمال در خرداد ماه معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

پیکسل 6a گوگل در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟!

چند ماه از زمانی که گوگل رسما عرضه گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدیدی به نام Pixel 6a را تایید کرد، می‌گذرد. از مدت‌ها قبل به لطف رندرهای افشا شده توسط افشاگر معروف، یعنی OnLeaks می‌دانیم که این گوشی هوشمند چگونه به نظر می‌رسد. اما عرضه دستگاه در نهایت می‌تواند زودتر از آنچه که افشاگری‌های قبلی قبلی نشان داده شده بود، انجام شود.

پیکسل 6a گوگل

یک افشاگر به نام Jon Prosser اخیرا اعلام کرد که پیکسل 6a باید احتمالا در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) عرضه شود، اما گوگل در نهایت عرضه آن را به ۲۸ ژوئیه موکول کرده است. با این حال، برخی دیگر از افشاگران و مطلعان در Droid Life متوجه شده‌اند که یک گوشی هوشمند به تازگی توسط FCC تایید شده است، که احتمال می‌رود همان پیکسل 6a باشد. اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد که عرضه این دستگاه احتمالا در اوایل ماه آینده انجام شود.

به لطف گواهی FCC و اطلاعات جانبی این دستگاه که منتشر شده است، می‌توان گفت همانطور که Jon Prosser در ابتدا اشاره کرده بود، عرضه پیکسل 6a احتمالا در ماه می و در روز ۲۶ ام خواهد بود. با این حال، گوگل همچنین می‌تواند از کنفرانس سالانه Google I/O خود در ۱۱ مه برای رونمایی از این دستگاه جدید مقرون به‌ صرفه استفاده کند. از سوی دیگر، جعبه این دستگاه چند روز پیش در یک تصویر رویت شده بود و این موضوع سرنخ مهمی است که به خوبی می‌تواند ورود قریب الوقوع آن را تایید کند.

این دستگاه احتمالا در می ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

تصویر

تقریبا یک ماه قبل از عرضه، پیکسل 6a گوگل دیگر راز زیادی برای افشا شدن ندارد. اینطور که گفته شده است، این دستگاه از همان تراشه Tensor گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو بهره می برد. شباهت این دستگاه به مدل‌های قبلی به همین جا ختم نمی شود، زیرا طراحی جدید آن‌ها را نیز به ارث برده است. با این حال، این گوشی هوشمند تنها دو سنسور دوربین در پشت خود خواهد داشت که شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی IMX363 و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.

پیکسل 6a گوگل

همچنین انتظار می‌رود که صفحه نمایش دستگاه ۶.۲ اینچی و با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی باشد. یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی نیز وظیفه تامین انرژی دستگاه را دارند. این دستگاه یکی از جالب‌ترین گوشی‌های هوشمند جمع و جور در بخش خود خواهد بود.

به گفته GizChina، اخیرا تعدادی رندر از پرچمدار آینده گوگل یعنی پیکسل ۷ پرو در وب منتشر شده است. این بار، این گوشی هوشمند در رنگ آبی ظاهر شده است و تصویر بخش دوربین اصلی آن جزئیات بیشتری به همراه دارد. در مرحله اول، سنسورهای کمکی قابل مشاهده هستند که بین ماژول‌هایی با لنزهای زاویه باز و فوق عریض قرار دارند. همچنین ماژول پریسکوپی که به تنهایی ایستاده است، خطوط معمولی‌تری را دارد.

تراشه پیکسل 6a همان تراشه پرچمدار مدل های گران قیمت تر گوگل است

گویا پیکسل ۷ پرو گوگل دارای صفحه نمایشی با قطر ۶.۷ الی ۶.۸ اینچ خواهد بود. همچنین نسل دوم از تراشه اختصاصی Tensor و اندروید ۱۳ نیز از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌باشند. این گوشی همراه با پیکسل ۷ معمولی، اولین گوشی هوشمند در جهان خواهد بود که نسخه جدید سیستم عامل گوگل را اجرا می‌کند. اولین نمایش رسمی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ در ماه‌های سپتامبر تا اکتبر برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان