حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه پیکسل 6a همان تراشه پرچمدار مدل های گران قیمت تر گوگل است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

تصمیم دقیق گوگل برای کسب و کار موبایلی‌ش مشخص نیست. این را با نگاهی به نسل های مختلف موبایل های تولید شده توسط این شرکت می توانید ببینید. برای مثال در سال ۲۰۲۲ شاهد یک گوشی اقتصادی از گوگل خواهیم بود که همان تراشه Tensor را خواهد داشت، تراشه استفاده شده در پیکسل ۶ پرو و پیکسل ۶ که موبایل گران قیمت تری هستند. هر چند این که تراشه پیکسل 6a همان تراشه پرچمدار مدل های گران قیمت تر گوگل است می تواند برای خریداران مدل های اقتصادی تر خبر خوبی باشد اما راهبرد کلی Google همچنان برای ما گنگ است.

تراشه پیکسل 6a شاید گوگل Tensor باشد

پیش از هر چیز باید بگوییم که انتظار داریم Pixel 6a حوالی اواخر بهار ۱۴۰۱ رونمایی شود. این دستگاه با توجه به پسوند a که دارد، در پرتفو محصولات گوگل به عنوان یک گوشی اقتصادی شناخته می شود.

طبق جدیدترین اطلاعات، بنچمارک Geekbench گوگل پیکسل 6a به ما اطلاعاتی درباره تراشه و حافظه رم این دستگاه می دهد.

گوگل Pixel 6a

گوگل Pixel 6a

اطلاعات زیادی از Pixel 6a به بیرون درز کرده است و انتظار می‌رود این گوشی ظاهری مشابه پیکسل 6 و 6 پرو داشته باشد، اما با مشخصات کم‌رنگ‌تر و طراحی جمع و جورتر.

پیکسل ۶ ای گوگل در لیست Geekbench رصد شده و می بینیم که حضور چیپست Tensor گوگل به همراه 6 گیگابایت رم را تایید می کند. این دستگاه همانطور که انتظار می رفت اندروید ۱۲ را عضه می کند و 1050 امتیاز تک هسته ای و 2833 امتیاز را در تست چند هسته ای ثبت کرده است. این امتیازها با دو گوشی دیگر پیکسل 6 مطابقت دارد.

تراشه Tensor گوگل معرفی شد: امنیت بالا در کنار لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ

شایعه شده است که Pixel 6a یک صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را ارائه می دهد. اعتقاد بر این است که این گوشی همان طراحی جسورانه دو گوشی دیگر پیکسل 6 را عرضه می کند، اما در قاب جمع و جورتر با ابعاد 152.2 در 71.8 در 8.7 میلی متر.

طبق گزارش ها، بخش دوربین دارای یک سنسور اصلی 12.2 مگاپیکسلی Sony IMX363 و یک دوربین فرض عریض 12 مگاپیکسلی سونی IMX355 است که در قاب خاص دوربین قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پیکسل 6a می تواند محصول جذاب باشد؟ با توجه به قیمت ۶۰۰ دلاری پیکسل ۶ فکر می کنید که قیمت Pixel 6a چقدر می تواند کمتر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)