حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iOS 16 را با پیشرفت‌هایی در نوتیفیکیشن‌ها و ردیابی سلامت اما بدون تغییر طراحی معرفی می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، شایعات

مارک گورمن از بلومبرگ اخیرا جدیدترین پیش‌بینی خود از سیستم‌عامل موبایل آینده اپل، iOS 16، که با اسم رمز «سیدنی» شناخته می‌شود و قرار است اولین پیش‌نمایش آن در خردادماه و در رویداد 2022 WWDC معرفی شود، اعلام کرده است که طبق آن، این نسخه دارای پیشرفت‌های قابل‌توجه در بخش نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید مربوط به ردیابی سلامت بوده؛ اما تغییر محسوسی در طراحی آن نسبت به نسخه پیشین شاهد نخواهیم بود.

تغییرات iOS 16 اپل

در آخرین نسخه از خبرنامه Power On، گورمن می‌نویسد که انتظار تغییر طراحی عمده در 16 iOS را ندارد، اما درعوض، نسخه بعدی این سیستم‌عامل شامل بهبودهایی در نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت خواهد بود.

    در رابطه با iOS، من به‌دنبال بهبودهای نسبتاً قابل‌توجهی در سراسر این سیستم‌عامل هستم، ازجمله به‌روزرسانی نوتیفیکیشن‌ها و ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت.

    من انتظار طراحی مجدد رابط‌کاربری در 16 iOS را ندارم، حتی اگر این مورد از iOS 7 که تقریباً یک دهه پیش منتشر شد، تغییر چندانی نکرده باشد. اما ممکن است یک رابط چندوظیفه‌ای جدید iPadOS را شاهد باشیم.

iOS 16 اپل

iOS 16 اپل

اپل پیش‌نمایش iOS 16 را درکنار iPadOS 16 ،macOS 13 ،watchOS 9 و tvOS 16 درجریان رویداد WWDC که به‌طور رسمی در تاریخ 6 تا 10 ژوئن برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد.

گورمن امروز همچنین اعلام کرد که watchOS 9 ممکن است دارای «به‌روزرسانی‌های عمده برای ردیابی فعالیت و سلامت» باشد. هیچ جزئیاتی از آنچه که macOS 13 شامل خواهد شد، ازجمله نام آن مشخص نیست. macOS Big Sur یک تغییر طراحی بزرگ را ارائه کرده و به‌دنبال آن، macOS Monterey نیز با تغییرات کمتر منتشر شد.

بااین‌حال، گورمن امروز بار دیگر تکرار کرد که اپل درحال کار بر روی چندین مدل مک جدید است، ازجمله مک بوک ایر جدید بازطراحی‌شده، مک بوک پرو 13 اینچی، آیمک 24 اینچی به‌روزشده و مک مینی جدید.

نظر شما پیرامون تغییرات احتمالی و ویژگی‌های اضافه‌شده به سیستم‌عامل iOS 16 اپل چیست؟ شما چه انتظاراتی را از این نسخه داشته و چه قابلیت‌هایی را برای آن پیش‌بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی