حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت ۵۰ هواوی با HarmonyOS 3 و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ لو رفت

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شایعات، هواوی

سری میت هواوی بی شک بیانگر توانایی و خلاقیت این غول چینی خفته است. حالا به تازگی و در جدیدترین اخبار دریافتی، میت ۵۰ هواوی با HarmonyOS 3 و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

میت ۵۰ هواوی در راه است؛ یک گوشی فوق‌العاده قدرتمند و سر سخت…!

غول چینی صنعت موبایل یعنی هواوی در شرایط سختی در بازار گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است. از زمان تصویب تحریم و ممنوعیت‌های متعدد علیه هواوی، این شرکت در تلاش است تا در بازار گوشی های هوشمند زنده و فعال بماند. اگرچه این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند تسلیم نمی‌شود، اما از آن زمان فاش کرد که این شرکت در حال رقابت با کسی نیست، بلکه فقط برای بقا تلاش می‌کند.

مجموعه‌ای از گزارش‌ها در مورد گوشی هوشمند تاشو آتی هواوی میت X3 منتشر شده است. این دستگاه در اواخر فروردین ماه به طور رسمی عرضه می‌شود. این گوشی با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ 4G و همچنین تراشه‌های Kirin 9000 4G عرضه می‌شود. در ماه جولای، سری Mate 50 هواوی نیز وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام و همچنین سیستم عامل جدید HarmonyOS 3 عرضه خواهد شد.

میت ۵۰ هواوی

در واقع، نسخه سوم سیستم عامل هارمونی در ماه مارس سال جاری در چین ظاهر شد. این شرکت ادعا می‌کند که این سیستم عاملل در سال جاری عرضه خواهد شد. اگر گزارش مربوط به سری میت ۵۰ هواوی درست باشد، پس یقینا نسخه سوم سیستم عامل هارمونی در برنامه این شرکت است.

تا پایان سال ۲۰۲۱، این سیستم عامل در بیش از ۲۲۰ میلیون دستگاه حضور داشت. در حال حاضر، بیش از ۱۰۰ مدل تلفن همراه هواوی از آپدیت هارمونی او اس پشتیبانی می‌کنند. همچنین هواوی نسخه پیش‌ نمایش HarmonyOS 3 (نسخه مخصوص توسعه‌ دهندگان) را نیز عرضه کرده است. این نسخه سیستم عامل به نوآوری در مورد سه ارزش اصلی معماری یک سیستم عامل یعنی HyperTerminal، توسعه یک‌باره و استقرار چند ترمینال ادامه می‌دهد. این امر قابلیت‌های آن و ابزارهای توسعه را به ارتقای جامعی می‌رساند.

علاوه بر این، نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده HarmonyOS 3، فناوری شبکه‌ای ناهمگن را به ارمغان می‌آورد. این ویژگی به قابلیت‌های توزیع شده اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های بیشتری را پشتیبانی کنند. به عنوان مثال، یک تلفن همراه، صفحه نمایش هوشمند و ۴ بلندگو را می‌توان در یک ترمینال فوق‌العاده از ۶ دستگاه ترکیب کرد.

سری هواوی Mate 50 با HarmonyOS 3، سال آینده معرفی می‌شود

بنابراین، می‌توان از ویدیوهای تلفن همراه با یک تجربه سینمایی و استفاده از صفحه نمایش بزرگ و کانال‌های با کیفیت صوتی لذت ببرند. ترکیبی از تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی، نسخه ارتقا یافته‌ای از جفت شدن چند صفحه‌ نمایش را به ارمغان می‌آورد. اگر به سری میت ۵۰ هواوی بیشتر بخواهیم بپردازیم، باید بگوییم که گزارش‌هایی منتشر شده است که می‌گوید دوربین این دستگاه بهتر از سری P50 خواهد بود.

ممکن است سری MATE 50 هواوی دارای نسخه‌های PRO+ و RS پورشه نباشد

طبق گزارش‌های قبلی، احتمالا هیچ نسخه‌ای از Mate 50 Pro+ و Mate 50 RS هواوی وجود نخواهد داشت. در عوض، این غول چینی احتمالا نسخه کلکسیونی را منتشر خواهد کرد. در حال حاضر گزارشی در مورد سازگاری 5G در این دستگاه وجود ندارد. احتمال اینکه این سری همچنان از 4G پشتیبانی کند بسیار زیاد است.

به گفته GizChina، بدیهی است که سری Mate 50 دوربین بهتری نسبت به سری P50 خواهد داشت. سری P50 در حال حاضر دارای یک دوربین برتر است که ماه‌ها در صدر رتبه بندی DxOMark قرار گرفته است. بنابراین، سری میت 50 با توانایی بیشتری در بخش دوربین عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تحریم‌ها می‌تواند در نهاین هواوی و محصولات آن را از بازار خارج کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، درمورد اینکه تحریمها هواوی رو از بازار گوشی خارج کنه نظرم اینه که نمیتونه و درچندسال اینده هواوی بازم به قدرت سابق خودش و تکنولوژی 5جی و6جی و ببشتر برمیگرده، این گوشیهاشم مثل سریعهای قبل خودشون محشر هستن ولی تنها مشکلشون اینه که 5جی نیستن، فقط همین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان