حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate X3 تا پایان سال 2022 معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

طبق گزارش جدیدی که از سوی رسانه China Business News منتشر شده است، با گذشت حدود یک سال از معرفی گوشی تاشو هواوی Mate X2، انتظار می‌رود نسل آینده این دستگاه با نام احتمالی Mate X3، تا پایان سال جاری میلادی معرفی و به بازار عرضه شود. تحت رهبری هواوی، شرکت‌های چینی قصد دارند با عرضه گوشی‌های تاشو مخصوص خود، به‌طور جدی وارد این حوزه شوند. هواوی درواقع اولین شرکت چینی‌ای بود که یک گوشی تاشو با نام میت ایکس را عرضه کرد و اکنون به‌نظر می‌رسد که امسال این دستگاه را با یک نسخه جدیدتر به‌روز خواهد کرد.

هواوی Mate X3

طبق گزارش‌ها، چندین شرکت مانند Jingyan Technology درحال دریافت سفارش قطعات برای یک گوشی تاشو از سوی هواوی هستند. همچنین یکی از افشاگران به‌تازگی فاش کرده است که این دستگاه به‌احتمال‌زیاد چیزی جز Huawei Mate X3 نیست که قرار است تا پایان سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود.

هواوی میت ایکس 2 اوایل سال گذشته با نمایشگر داخلی تاشو 8 اینچی OLED با رفرش‌ریت 90 هرتز و نمایشگر OLED بیرونی 90 هرتزی 6.45 اینچی عرضه شد. این دستگاه از تراشه Kirin 9000 5G در چین بهره می‌برد و دارای یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دو لنز تله‌فوتو و یک لنز فوق‌عریض نیز است. باتری این گوشی همچنین 4500 میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند.

هواوی Mate X3

هواوی Mate X3

همچنین نسخه ویژه دیگری از Mate X2 در اواخر سال گذشته به نام Mate X2 Collector’s Edition با قیمت هنگفت 18999 یوان (حدود 3000 دلار) عرضه شد.

هواوی میت ایکس 3 به‌احتمال‌زیاد دارای فرم فاکتوری بسیار شبیه به مدل قبلی خود خواهد بود، اما باید با تعدادی پیشرفت همراه باشد. OPPO Find N ثابت می‌کند که تقریباً می‌توان چین‌وچروک‌ها را از بین برد، بنابراین انتظار داشته باشید که Mate X3 چیزی مشابه را ارائه دهد. البته که میت ایکس 2 فعلی نیز دارای چروک کمتری در قسمت نمایشگر نسبت‌به گلکسی زد فولد 3 سامسونگ می‌باشد.

نظر شما پیرامون تاریخ معرفی احتمالی گوشی تاشو هواوی Mate X3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی