حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار سامسونگ Galaxy M31 در بنگلادش؛ گوشی ذوب شده است!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مشکلات

سامسونگ برندی پر فروش در رده میانی گوشی‌ها است. ما طی چند روز پیش، شاهد انفجار گوشی‌هایی از برندهای مختلف بوده‌ایم. در یک حادثه دیگر، انفجار سامسونگ Galaxy M31 گزارش شده است. ظاهراً این گوشی، به شدت آسیب دیده است و غیرقابل استفاده است!

انفجار سامسونگ Galaxy M31 در کشور بنگلادش

طی چند روز اخیر، گزارشاتی از انفجار دو گوشی Realme 8 و شیائومی می ١١ لایت ۴ جی در هند منتشر شده بودند.

 

انفجار Realme 8: باز هم یک حادثه دیگر در کشور هند!

انفجار شیائومی Mi 11 Lite به هنگام شارژ شدن در هند

 

اما به گزارش EqualLeaks، این بار یک انفجار دیگر در گوشی‌های هوشمند رخ داده است. البته بر خلاف موارد قبلی، این حادثه در کشور بنگلادش به وقوع پیوسته است. همچنین این بار سازنده گوشی دچار حادثه، چینی نبوده است. در واقع صحبت ما در باب منفجر شدن یک دستگاه سامسونگ Galaxy M31 در این کشور است! سامسونگ تاکنون مدل‌های مختلفی از سری Galaxy M خود را روانه بازار کرده است. گوشی‌های این سری، معمولاً دارای باتری‌هایی با ظرفیت بالا هستند. گلکسی M31 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

حال فردی که این گزارش را داده است، می‌گوید که گوشی ناگهان دچار حریق شده است. به نظر می‌رسد که او در حین شارژ شدن با گوشی کار کرده است. بنابراین، در همین زمان گوشی منفجر شده است. اما در عین حال، شارژر سالم مانده است. بنابراین، مشکل در خود گوشی رخ داده است. حال، دوستان این کاربر در حال پیگیری این حادثه هستند. شایان ذکر است که سامسونگ تاکنون واکنشی به این مسئله نداده است.

اما با توجه به سوابق، سامسونگ از این کاربر درخواست می‌کند تا دستگاه آسیب دیده را برای آن‌ها ارسال کنند تا بررسی‌های نهایی صورت گیرد و علت این رخداد، مشخص شود. به نظر نمی‌رسد که خود کاربر از روی عمد به Galaxy M31 خود آسیبی وارد کرده باشد. اما باید تا مشخص شدن دقیق تحقیقات سامسونگ، منتظر ماند.

با نگاهی کلی به دستگاه، می‌توان دریافت که Galaxy M31 این فرد بلا استفاده شده است. قاب پشتی تا حدودی ذوب شده است و زیر لنز دوربین، بخار گرفته است. همچنین دستگاه به شدت باد کرده و از روی فریم آن، می‌توان تمام اجرای داخلی را مشاهده کرد که ذوب شده‌اند. در قاب جلویی هم می‌توان نمایشگر شکسته شده و سوخته را دید. فرد آسیب دیده از این حادثه، دقیقاً مشخص نکرده است که خود دچار آسیب جسمانی شده است یا خیر. در صورت ارائه هرگونه پاسخ رسمی از سوی سامسونگ، شما همراهان ترنجی را با خبر خواهیم کرد.

نظر شما در مورد انفجار این دستگاه سامسونگ Galaxy M31 چیست؟ آیا این حادثه می‌تواند فراگیرتر از این‌ها باشد؟ ایده شما در مورد علت وقوع این حادثه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad MI

میبینم که
عشاق سامسونگ ساکتن
بشکنین روزه سکتو😶

mohammad MI

سکوت*

ali karimi

سلام، این هندی ها با گوشی چیکار میکنن که گوشیو منفجر میکنن،حتما یه بلایی سرش آورده دیگه،البته وقیق نمیشه گفت تقصیر صاحاب گگشیه شافد مشکل از

ali karimi

ببخشید دستم خورد ارسال شد و. نشد بقیشو بنویسم واسه همین گفتم ادامه رو تو این پیام خب ادامه گفته بودم که ممکنه این انفجار از خود گوشی بوده باشه یا از شارژر،نه میشه 100درصد گفت از خود کاربرو نه میشه گفت100درصد بخاطر خود گوشی یا شارژرشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️