حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه آنر به Nothing درباره رقابت با اپل: بجای حرف زدن عمل کنید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، آنر

معمولاً مدیران وارد حاشیه نمی‌شوند. اما در اقدامی جالب، امروز شاهد طعنه مدیر آنر به Nothing، برند جدید دنیای فناوری که ساخته مدیر عامل وان پلاس است، بودیم. آنر شرکتی است که از هواوی جدا شد تا برند خود را با دستاورد های جدیدی ارتقا دهد. پس از اعمال تحریم های اعمال شده علیه هواوی در استفاده از خدمات گوگل پلی بر روی دستگاه های خود، برند هواوی به تدریج از بازار بین المللی خارج شد. بنابراین این فرصت را برای تازه واردانی مانند آنر فراهم کرد تا سهم خود را از بازار به دست آورند.

در مصاحبه اخیر که پس از اولین فروش آنر مجیک 4 در چین صورت گرفت، مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، از طرفداران آنر به خاطر حمایت از این شرکت در سال مالی اخیر تشکر کرد. زیرا این شرکت به سریع ترین برند در حال رشد گوشی های هوشمند در سطح بین المللی در سال 2021 تبدیل شده است. اکنون این شرکت حتی سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند اندرویدی در چین است.

در این مصاحبه رسانه‌ای، ژائو همچنین آماری از کاربرانی که دستگاه های پیشین خود را از سایر برند ها به آنر تغییر داده بودند ارائه کرد. ژائو فاش می‌کند که 60 درصد از کاربران فعلی آنر از در گذشته از دستگاه‌ های هوآوی یا اپل استفاده کرده‌اند. او تاکید کرد که چندین سازنده گوشی های هوشمند در سخنان خود به رقابت با اپل اشاره می‌کنند. با این حال، جاه‌طلبی‌ های این برند ها همیشه در حد حرف است و هیچ تلاش مناسبی نشان داده نمی‌شود که آنها بتوانند جایگزین مناسبی برای اپل باشند.

هدف Nothing “اپل” است نه وان پلاس!

وی افزود آنچه مصرف کنندگان می‌خواهند، امنیت، قابلیت اطمینان، حریم خصوصی، آرامش خاطر و تجربه خدمات مناسب به مشتری است که اپل برای کاربران خود فراهم می‌کند. هدف ما در اینجا در برند آنر ارائه بهترین خدمات پس از فروش به صورت همه جانبه به کاربران آنر است. او افزود: ما تلفن‌ های خود را با ظرافت و حوصله می‌سازیم و نوآوری‌ ها را یکی یکی پیدا می‌کنیم تا تجربه‌ای واقعاً شاخص را برای کاربران خود فراهم کنیم.

ژائو مینگ، مدیر آنر

ژائو مینگ، مدیر آنر

بیانیه مدیر آنر به صورت طعنه آمیزی به حرف های مدیر Nothing اشاره دارد

این بیانیه منتشر شده توسط ژائو، به نظر می رسد بر روی شرکت Nothing که توسط مدیر عامل سابق وان پلاس، کارل پی، تأسیس شده است، سایه افکنده است. کارل پی در اوایل سال 2021 از وان پلاس جدا شد تا شرکت Nothing را تأسیس کند که اخیراً اولین رویداد خود را در ماه مارس برگزار کرد. در این رویداد، کارل پی موضوع سنتی رقابت یک رقیب اندرویدی با آیفون های اپل را به مجدداً به زبان و صدر اخبار آورد. زیرا شرکت Nothing به جرأت ادعا می‌کند که اولین گوشی هوشمند آنها مستقیماً اپل را هدف قرار داده است!

به نقل از منبع، در پایان مصاحبه، مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، همچنین تاکید می‌کند که آنر دوست ندارد گوشی‌ های هوشمند خود را بیش از حد هایپ کند(در اینجا به معنی تعریف بیش از حد و بی‌پایه است). آن هم به گونه‌ای که اگر هر کدام از گوشی‌ های هوشمند خود را به بازار عرضه کند به این کار ادامه دهد. اما سپس وقتی محصول نهایی به دست کاربر می‌رسد، این کاربر است که از دستگاه ناامید خواهد شد زیرا دستگاه او انتظارات ادعایی را برآورده نکرده است. این وضعیت ممکن است منجر به اجتناب کاربر از این نام تجاری در آینده شود، و ژائو اشاره می‌کند که در اینجا در آنر هدف آنها ایجاد وفاداری به این برند است، نه از بین بردن وفاداری.

 

دیدگاه شما چیست؟ تبلیغات بیش از حد برند ها در انتخاب شما تاثیر می‌گذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری