حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی برند Nothing با نام Nothing phone (1) و سیستم عامل Nothing OS تابستان امسال ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Nothing، برترین‌های ترنجی

پس از انتشار تیزرهای مرموز طی چند هفته گذشته، برند ناتینگ در نهایت تایید کرد که اولین گوشی هوشمند این شرکت با نام Nothing Phone 1 تابستان امسال وارد بازار می شود. به عبارت کامل تر اولین گوشی برند Nothing با نام Nothing phone (1) و سیستم عامل Nothing OS تابستان امسال ارایه خواهد شد.

اولین گوشی برند Nothing

گوشی ناتینگ

گوشی ناتینگ

در رویداد The Truth امروز کارل پی مدیر عامل Nothing، فاش کرد که Nothing Phone 1 دارای چیپست Snapdragon کوالکام است و یک پوسته سفارشی اندروید را به نام Nothing OS اجرا خواهد کرد.

به صورت تکنیکی گوشی Nothing Phone 1 دومین محصول این شرکت خواهد بود. ناتینگ می گوید که این گوشی دارای طراحی نمادین خواهد بود و اتصال یکپارچه با سایر دستگاه های موجود در اکوسیستم محصول Nothing ارائه می دهد.

در حال حاضر Nothing تنها یک محصول دیگر در بازار دارد و آن ایربادز Nothing Ear 1 است. با این حال آن ها قبلاً اعلام کرده بودند که چهار محصول دیگر در چنته دارد. محصولات آینده احتمالاً با Nothing Phone 1 اتصال یکپارچه را ارائه خواهند کرد.

ایربادز Nothing Ear 1 با طراحی شفاف و متفاوت رسماً معرفی شد

رابط کاربری Nothing OS

اگرچه Pei در طول این رویداد چیز دیگری درباره Nothing Phone 1 فاش نکرد، اما به پوسته اندروید سفارشی Nothing اشاره کرد که اسمش طبیعتا Nothing OS است. ناتینگ ادعا می کند که این نرم افزار:

“بر روی یک اکوسیستم باز و یکپارچه ساخته شده است که بدون زحمت محصولات Nothing را با محصولات سایر برندهای پیشرو جهان متصل و یکپارچه می کند.”

گفته می شود که Nothing OS بهترین ویژگی‌های «اندروید خالص» را ارائه می‌دهد و تجربه‌ای سریع، روان و شخصی ارائه می‌کند. تیزرهای قبلی Nothing ما را به این باور می رساند که Nothing OS مبتنی بر اندروید ۱۲ خواهد بود. ناتیتگ همچنین قول سه سال به روز رسانی سیستم عامل و 4 سال به روز رسانی امنیتی برای دستگاه را داده است.

پوسته اندروید Nothing دارای فونت‌ها، رنگ‌ها، عناصر گرافیکی و صداهای سفارشی است که به تمایز آن از سایر پوسته‌های اندرویدی موجود کمک می‌کند. ناتینگ عنوان کرد که طرفداران به زودی می توانند پیش نمایش Nothing OS را با استفاده از لانچر آن تجربه کنند، که برای دانلود در گوشی های هوشمند منتخب در ماه آوریل در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که کارل‌پی بتواند موفقیت دیگری مانند وان پلاس را با Nothing رقم بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب خدارو چه دیدی یکدفعه میبنیم همین ناتینگ یجورایی میشه شیائومی امروز، واین اقا کارل پی که فکر کنم قبلا مدیر عامل وانپلاس بود حتما این برند رو به یه حای خوبی میرسونه، مثلا اولین رویش این باشه که اوایل کار فقط گوشیهاشو با چیپهای اسنپ بده برای بازار، یعنی از سری 6 به پایین نباشه منطور گوشی ضعیفتر از اسنپ 690 نده برای بازار، دوم دوربین ها و باطری و فست شارژ و صفحه نمایش خوب، نه اینکه بیاد گوشی با صفحه نمایش HD بعدش دوربین اصلی 13 و ددربین جلو8 با مدیاتک هلیوp35 مثلا گوشی بده، گوشی بده در حد سری pocox3و قیمت خوب و همین رویه رو حداقل یکی دوسال ادامه بده تا خوب جا بیفته

Oneplus Fan Enthusiast Brand

دقیقا همین کارهارو قبلا با وان پلاس انجام داده بود!
زمانی که این رئیس وان پلاس بود، وان پلاس گوشی میان رده نداشت اصلا، هرچی میزد قاتل پرچم دار بود!
شعارش هم never settle بود، که هنوزم مونده روی وان پلاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)