حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری تاچ آیدی زیر نمایشگر در آینده ای نزدیک مورد استفاده قرار نخواهد گرفت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل در حال آماده شدن برای معرفی سری آیفون ۱۴ است. گفته می‌شود در این نسل تغییرات عمده‌ای در بخش طراحی آیفون های اپل وجود خواهد داشت. با آنکه هنوز این سری از آیفون ها به طور رسمی معرفی نشده اند. اما گزارشات بسیاری درباره آنان وجود دارد. یکی از همین گزارش ها، ادعا می‌کند که فناوری تاچ آیدی زیر صفحه نمایش، در آینده ای نزدیک مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

حداقل تا سال ۲۰۲۴ خبری از فناوری تاچ آیدی زیر نمایشگر در آیفون های اپل نخواهد بود!

ماه گذشته، اپل حق ثبت اختراع حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را دریافت کرد. همین امر منجر به گمانه زنی هایی درباره استفاده از فناوری تاچ آیدی زیر نمایشگر در گوشی های اپل شد. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، در اوایل سال جاری ادعا کرده بود که این شرکت می‌تواند آیفون را با تاچ آیدی زیر نمایشگر در سال ۲۰۲۳ معرفی کند. در حال حاضر اما دیگر وی فکر نمی‌کند که این اتفاق در سال ۲۰۲۳ محقق شود.

رندر آیفون ۱۴ پرو

او معتقد است که دو نسل آینده گوشی های اپل، یعنی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۶ که در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند، از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی نخواهند کرد. و Face ID تنها گزینه بیومتریک برای باز کردن قفل این دستگاه ها خواهد بود.

عدم استفاده از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش در دو نسل آینده گوشی های هوشمند اپل، احتمالا برای بسیاری از کاربران نا‌امید کننده خواهد بود. با این وجود اما ادعا می‌شود که پس از چند سال، بالاخره طراحی گوشی های این شرکت در سری آیفون ۱۴ متحول خواهد شد و آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از پانچ هول بهره مند خواهند بود. همچنین انتظار می‌رود سنسور دوربین اصلی از ۱۲ مگاپیکسل به ۴۸ مگاپیکسل افزایش یابد.

تلاش اپل برای طراحی تاچ آیدی زیر نمایشگر همچنان ادامه دارد

 

همچنین گفته می‌شود که اپل در این سری ساختار شکنی کرده و آیفون های ۱۴ پرو با مدل های غیر پرو از نظر مشخصات تفاوت هایی خواهند داشت. در سال جاری نیز چهار مدل آیفون خواهیم داشت. با این تفاوت که دیگر خبری از iPhone 14 Mini نخواهد بود‌. و iPhone 14 Max جایگزین آن می‌شود. برای اطمینان از مشخصات این آیفون ها باید تا زمان رونمایی رسمی آنان منتظر بمانیم.

نظر شما درباره آیفون های آینده اپل چیست؟ استفاده از فیس آیدی را ترجیح می‌دهید یا تاچ آیدی را؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

comment image

هواوی
دوباره 😂😂😂
بلای بعضی از مردم از مزایای دیگران است
در تلاش ایالات متحده آمریکا برای خنثی کردن چین از حمایت روسیه در جنگ با اوکراین، آمریکا امتیازات بیشتری داد.پس از افزایش مالیات بر محصولات چین، اخبار یا شایعاتی به گوش می رسد که تصاویری مبنی بر لغو ممنوعیت برخی چینی ها از سوی آمریکا تقویت می شود. شرکت هایی مانند هواوی و زد تی ای که می توانند از خدمات و برنامه های گوگل، علاوه بر سرویس های نسل پنجم 5G، بدون قصد استفاده کنند.
تبریک به طرفداران هواوی 🤩
تصویر نسخه جهانی گوشی تاشو هوآوی در فروشگاه آن در بارسلون اسپانیا است.

persepolis

#چین #آمریکا #روسیه #اوکراین
بدبختی مردم بر سر منافع مردم، در تلاش ایالات متحده آمریکا برای خنثی کردن چین از حمایت روسیه در جنگ با اوکراین، ایالات متحده آمریکا با برداشتن تعرفه بر بسیاری از قطعات وارداتی از آنجا، جنگ اقتصادی خود را با چین کاهش داد. که باعث کاهش قیمت بسیاری از محصولات چینی در بازار آمریکا خواهد شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی