حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف تاچ آی‌دی برای همیشه از آیفون‌ها محتمل است

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ آیفون 5s را معرفی کرد. این محصول برای احراز هویت سریع به حسگر اثرانگشت مجهز شده بود. این حسگر در دکمه هوم قرار داشت. این شرکت تصمیم گرفت تا برای آن یک نام انتخاب کند و Touch ID عبارتی بود که رسما اعلام شد. پس از سال‌ها و زمانی که تنها ۱ مدل آیفون به این روش احراز هویت متکی است، می‌شنویم که حذف تاچ آی‌دی برای همیشه از آیفون‌ها محتمل خواهد بود.

حذف تاچ آی‌دی برای همیشه از آیفون‌ها

بر اساس شینده‌های جدید، بعید است که اپل از هر نوع اسکنر اثرانگشت در آیفون‌های آینده خود استفاده کند. طبق یک گزارش از چین، ظاهرا این شرکت ابزارهایی را که در گذشته برای تولید Touch ID استفاده می‌کرد، خاموش کرده است. آخرین تولیدات Touch ID در نسل سوم آیفون SE که سال ۲۰۲۲ معرفی گشت، استفاده شده است.

سیستم تشخیص چهره سه بعدی Face ID

سیستم تشخیص چهره سه بعدی Face ID

انتظار می رود اپل در نسل بعدی iPhone SE به جای توسعه حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، از سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی خود یعنی Face ID استفاده کند.

سال‌ها شایعاتی شنیدیم که اپل تاچ آی‌دی را به آیفون‌ها برمی‌گرداند. مدتی از آخرین گزارش مربوط به فناوری اثر انگشت می‌گذرد. شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی فناوری Face ID زیر نمایشگر است، اما ما هیچ گزارش محکمی در مورد این موضوع نداشته ایم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اپل برای محصولات آینده خود به چه روش احراز هویتی اتکا خواهد کرد؟ شما کدام یک را بیشتر دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)