حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل احتمالا هرگز از Touch ID در آیفون های آینده خود استفاده نخواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، اپل درحال توسعه مدل‌های جدید آیپد پرو، مک و اپل تی‌وی است و حداقل برخی از این محصولات در ماه اکتبر عرضه خواهند شد. بااین‌حال، گورمن همچنان اعتقاد دارد که بعید است اپل در این ماه رویدادی برای معرفی محصولات خود برگزار کند. وی همچنین خاطرنشان کرد که اپل در سال‌های اخیر حسگر اثرانگشت Touch ID درون نمایشگر آیفون را امتحان کرده اما این قابلیت احتمالا هیچ‌گاه در آیفون‌های آینده شامل آیفون 15 مورداستفاده قرار نخواهد گرفت.

عدم استفاده از Touch ID در آیفون های آینده اپل

در آخرین نسخه از خبرنامه Power On، گورمن بیان کرد: «رویداد معرفی آیفون 14 که ماه گذشته برگزار شد احتمالاً تنها ارائه اصلی اپل در سال 2022 بوده است» و بنابراین سایر محصولات پیش‌رو این شرکت ازجمله مدل‌های جدید آیپد پرو، مک بوک و اپل تی‌وی تنها ازطریق وب‌سایت این شرکت و بدون برگزاری رویدادی معرفی خواهد شد.

هفته گذشته، گورمن گزارش داد که مدل‌های جدید آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی و مک مینی با تراشه‌های سری M2 به‌احتمال‌زیاد تا پیش از پایان سال 2022 معرفی خواهند شد. وی همچنین بیان داشت که می‌توان به‌زودی شاهد معرفی اپل تی‌وی به‌روزشده با تراشه A14 و افزایش 4 گیگابایت رم باشیم.

عدم استفاده از Touch ID در آیفون های آینده اپل

عدم استفاده از Touch ID در آیفون های آینده اپل

گورمن همچنین ادعا کرد که اپل در سال‌های اخیر حسگر تاچ آی‌دی زیر نمایشگر را آزمایش کرده است، اما انتظار ندارد این ویژگی برای آیفون 15 یا سایر مدل‌های پرچمدار در آینده ارائه شود. بااین‌حال، اپل می‌تواند آیفون SE جدید با دکمه پاور Touch ID در لبه‌ی کناری را برای معرفی کند، اما تاکنون اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

نکته دیگری که در خبرنامه گورمن ذکر شده این است که اپل ظاهراً عملکرد ردیابی خواب را برای هوم پاد آزمایش کرده است اما او انتظار ندارد این ویژگی به این زودی‌ها در دسترس عموم قرار گیرد.

نظر شما درباره عدم استفاده از Touch ID در آیفون‌های آینده اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی