حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بلک شارک ۵ با Snapdragon 870 و قیمت ۴۴۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، شیائومی

امروز خانواده گوشی های گیمینگ شیائومی Black Shark 5 رسما معرفی شدند و چند دقیقه پیش با مدل Black Shark 5 RS آشنا شدیم. حالا نوبت به مدل پایه است. شیائومی بلک شارک ۵ با Snapdragon 870 و قیمت ۴۴۰ دلار عرضه می شود که یک معامله وسوسه برانگیز محسوب می شود.

شیائومی بلک شارک ۵ با Snapdragon 870

مدل پایه خانواده گوشی های گیمینگ ۲۰۲۲ شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می شود، همان تراشه پوکو F3 که در ایران هم بسیار محبوب است. همچنین همین تراشه در بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ اس سال گذشته هم استفاده شده بود.

تراشه کوالکام Snapdragon 870 به همراه حافظه رم LPDDR5 با سرعت 5500Mbps و حافظه داخلی UFS 3.1 روی این گوشی قرار خواهد گرفت. برای حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس شماست.

مشخصات بلک شارک ۵

مشخصات بلک شارک ۵

شارژر ۱۲۰ وات در بین خانواده بلک شارک ۵ مشترک است و مدل پایه هم از این قاعده مستثنی نیست. حجم باتری مدل پایه ۴۶۵۰ میلی آمپر است.

نمایشگر هم در هر ۳ مدل یکسان به نظر می رسد. یک پنل AMOLED مدل E4 با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و رزوشن FHD+ در این گوشی تعبیه شده است. تاچ سمپل‌ریت این پنل ۷۲۰ هرتز است که می تواند عملکرد جذابی را برای گیمینگ ارایه کند. همچنین از فناوری MEMC پشتیبانی می شود. حداکثر روشنایی می تواند به ۱۳۰۰ نیت برسد.

این پنل برای تجربه بهتر بازی ۲ منطقه حساس به فشار را هم ارایه می کند که می تواند برای کنترل های مختلف تنظیم شود. می دانیم که این گوشی با دکمه های پاپ-آپ لبه دستگاه ارایه می شود و جک ۳.۵ میلی متری صدا هم به همراه بلندگوی استریو اینجا هستند.

بلک شارک ۵

بلک شارک ۵

در بخش دوربین Black Shark 5 ما یک دوربین سه گانه را در قابی با طراحی خاص می بینیم. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است که به همراه دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی روی قاب پشتی می نشیند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی انتخاب شد.

قیمت بلک شارک ۵

خانواده بلک شارک ۵ فعلا در چین عرضه می شود. این قیمت ها برای بازار چین معتبر است:

۱- مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۴۴۱ دلار

۲- مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۴۷۲ دلار

۳- مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۵۲۰ دلار

نظر شما درباره مدل پایه خانواده Black Shark 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)