حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 5 RS با ۲ تراشه رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

گوشی های گیمینگ شیائومی با برند Black Shark ارایه می شوند. امسال این محصولات پرتعدادتر از هر سال دیگر عرضه شده اند. خانواده بلک شارک ۵ دارای ۳ عضو است که شامل مدل پایه و پرو می شود و این مدل RS هم تقریبا جایی بین آن ها قرار می گیرد. جالب این که بدانید گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 5 RS با ۲ تراشه رسما معرفی شده است.

گوشی گیمینگ شیائومی Black Shark 5 RS

طراحی بلک شارک ۵ آر اس مشخصا به طراحی بلک شارک 4s بیشتر شبیه است. در حقیقت طراحی این عضو میانی خانواده بلک شارک ۵ کاملا متفاوت با مدل پایه و پرو است. اگر رنگ سبز فسفری آن را انتخاب کنید، مسلما همه جا به شما نگاه خواهند کرد!

در بخش مشخصات اما موضوع جالبی درباره بلک شارک ۵ آر اس وجود دارد. اگر شما مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را انتخاب کنید تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را خواهید داشت. اگر مدل بالاتر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را بخرید به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس دست پیدا می کند.

حافظه رم از نوع LPDDR5 (با سرعت 6400Mbps) بوده و حافظه داخلی از ترکیب حافظه UFS 3.1 و SSD استفاده می کند. این گوشی با رابط کاربری خاص JOYUI 12.8 ارایه می شود.

مشخصات بلک شارک ۵ آر اس

مشخصات بلک شارک ۵ آر اس

شارژر ۱۲۰ وات در بین خانواده بلک شارک ۵ مشترک است و مدل RS هم از این قاعده مستثنی نیست. حجم باتری مدل RS برابر ۴۵۰۰ میلی آمپر است.

نمایشگر هم در هر ۳ مدل یکسان به نظر می رسد. یک پنل AMOLED مدل E4 با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و رزوشن FHD+ در این گوشی تعبیه شده است. تاچ سمپل‌ریت این پنل ۷۲۰ هرتز است که می تواند عملکرد جذابی را برای گیمینگ ارایه کند. همچنین از فناوری MEMC پشتیبانی می شود. حداکثر روشنایی می تواند به ۱۳۰۰ نیت برسد.

این پنل برای تجربه بهتر بازی ۲ منطقه حساس به فشار را هم ارایه می کند که می تواند برای کنترل های مختلف تنظیم شود. می دانیم که این گوشی با دکمه های پاپ-آپ لبه دستگاه ارایه می شود و جک ۳.۵ میلی متری صدا هم به همراه بلندگوی استریو اینجا هستند.

نمایشگر Black Shark 5 RS

نمایشگر Black Shark 5 RS

در گوشی گیمینگ تمرکزی روی دوربین نیست و اینجا هم می شود گفت همینطور است. دوربین ۳ گانه اصلی روی قاب پشتی قرار دارند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بوده که حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL GW3 دارد که پشت لنز با گشودگی دیافراگم f/1.79 قرار دارد.

دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسل دیگر دوربین های این مجموعه اند. فیلم برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه هم انجام می شود و فیلم برداری فوق آهسته ۹۶۰ فریم برثانیه در رزلوشن 720p اینجاست.

دوربین سلفی یک نمونه ۲۰ مگاپیکسلی است که درون سوراخ نمایشگر قرار می گیرد.

قیمت بلک شارک ۵ آر اس

بلک شارک 5RS فعلا در چین ارایه می شود و این قیمت ها برای آن بازار است:

۱- مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با Snapdragon 888 = معادل ۵۱۹ دلار

۲- مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با +Snapdragon 888 = معادل ۵۹۹ دلار

نظر شما درباره گوشی گیمینگ جدید Xioami چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، قبل هرچیزی باید بگم واقعا قیمت خیلی خیلی خوبی داره، مشخصاتشم که یک به یک بهتره بخصوص نسخه 256 گیگ که چیپ اسنپ 888پلاس روش هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)