حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی CIVI با Snapdragon 778G و تمرکز بر طراحی رسماً معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | اخبار، شیائومی

کمپانی شیائومی، اخیراً گوشی‌های مشابه زیادی را روانه بازار کرده است. ما پیش‌تر در یک پست اختصاصی، به گوشی‌های مشابه Xiaomi پرداخته بودیم. اما امروز، شیائومی از یک گوشی خاص و جذاب رونمایی کرده است. این گوشی، شیائومی CIVI نام دارد. در ادامه برای جزئیات بیشتر، با ماه همراه باشید.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی CIVI: یک گوشی با تمرکز بر بخش‌های کم‌رنگ برای شیائومی؟

ما در ترنجی تیزر Xiaomi CIVI را تماشا کرده بودیم. شیائومی در این تیزر، توضیح داده بود که نام CIVI دقیقاً چه فلسفه‌ای در پشت پرده بردارد. از سوی دیگر، ما تصاویر این گوشی را نیز مشاهده کرده بودیم.

 

تیزر Xiaomi CIVI را به همراه تصاویر رسمی و مشخصات آن تماشا کنید!

 

به گزارش EqualLeaks، شیائومی امروز رسماً از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. این گوشی که همان Xiaomi CIVI مورد انتظار ما بود، امروز رسماً در چین پا به عرصه وجود گذاشته است. البته ما انتظار داشتیم که این گوشی، فردا رونمایی شد. اما اجازه بدهید تا ببینیم که شیائومی در گوشی جدید خود، چه چیزی برای ارائه به کاربران دارد.

مشخصات شیائومی CIVI

در ابتدا، شیائومی از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی استفاده کرده است. نمایشگر این گوشی، قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، محتوای Dolby Vision و +HDR10 را دارد. گفتنی است که حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی درون نمایشگر آن واقع شده است. تراشه به کار گرفته شده در CIVI، اسنپدراگون ٧٧٨ جی با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC است. این تراشه، در گوشی Xiaomi 11 Lite NE نیز استفاده شده بود.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

شیائومی بر خلاف بسیاری از گوشی‌های جدید خود، این بار در بخش دوربین سلفی بیشتر تمرکز کرده است. دوربین سلفی تکی شیائومی سیوی، وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد. این دوربین ٣٢ مگاپیکسلی، در حفره نمایشگر مرکزی جای خوش کرده است. دوربین اصلی این گوشی نیز سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی است. حسگر تصویر اصلی این گوشی، همان ISOCELL GW3 سامسونگ در شیائومی Mi 11 Lite است. شیائومی ۸ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را برا Xiaomi CIVI در نظر گرفته است. این گوشی، به صورت پیش فرض با اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12.5 روانه بازار می‌شود.

باتری به کار رفته در CIVI، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی است. جالب است که بدانید با این ظرفیت باتری، ضخامت شیائومی سیوی تنها ٧ میلی متر است! در نهایت، شارژر ۵۵ واتی توسط این گوشی پشتیبانی می‌شود که مشخص نیست به صورت رایگان با این گوشی عرضه می‌شود یا خیر. وزن این دستگاه، تنها ١۶۶ گرم است. شیائومی در گوشی جدید خود، بیشتر در خوش دست بودن و راحتی کارکرد تمرکز کرده است. طراحی این دستگاه، کاملاً به روز است و این نشان می‌دهد که شیائومی بیش از پیش به بخش طراحی اهمیت داده است. هرچند نمی‌توان از شباهت بی بدیل ماژول دوربین اصلی این گوشی به Vivo X60 گذر کرد.

اسپیکر استریو با کالیبراسیون اختصاصی از سوی Dolby Atmos، درگاه Type-C، فریم فلزی و شیشه دو لبه خمیده نمایشگر، از دیگر مشخصات Xiaomi CIVI هستند. اما این گوشی، دقیقاً چه قیمتی دارد و در چه نسخه‌هایی قابل دسترسی خواهد بود؟ همان گونه که اشاره کردیم، این گوشی سه نسخه مختلف دارد که قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی: ۲,۵٩٩ یوان (معادل ۴٠۴ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٨٩٩ یوان (معادل ۴۴٩ دلار آمریکا)

-نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,١٩٩ یوان (معادل ۴٩۵ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد مشخصات این دستگاه چیست؟ آیا از رویکرد شیائومی در این گوشی رضایت دارید؟ قیمت آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.h

با حدود 500 دلار از خود شیاومی هم حتی فک میکنم گزینه های بهتری وجود داشته باشه

m.b

رو کاغذ بله اما تو دست نه…
این گوشی در طراحی و جزئیات خیلی جلوتر از رقبای هم قیمتشه…

m.b

“هرچند نمی‌توان از شباهت بی بدیل ماژول دوربین اصلی این گوشی به Vivo X70 گذر کرد.”

X60😁
گوشی ویوو رو گویا ندیدی نیما جان😂

m.b

متوجه شدم 😁👍❤️

m.b

راستی معرفی هم نشده… فردا معرفی میشه… فقط صفحه مشخصات کلیش منتشر شد…

Mahdi

این نشون میده شیايومب این بار میخواد روب دورببن سلفی کار کنه ، می۱۲ الترا چه شود

چی میشه این گوشی رد بشه از کوچمون؟؟

mega08

خسته نمیشه هر روز ی اسباب بازی درست میکنه بعد کلا یادش میره چی درست کرده که پشتیبانی کنش. بعد 1سال یادش میاد که اااا. من چنین چیزی هم درست کردم برم ی آپدیت بدم گند بزنم به اعصاب صاحبانش با باگ هام.

ننگ بت شیائومی ، پیرم کردی با این گوشی های شخمیت ،هواووی با وجود تحریم بودن سگش به گوشی های این اسباب بازی ساز شرف داره
یکی نی بگه برو همون بالش و پتوی هوشمندتو درس کن تو رو چه به گوشی .

m.b

تموم شد؟ 🤔 خیلی تاثیرگذار بود🥺

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️