حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو F4 مشخص شد: کمتر از Poco F3

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

چند روز پیش بود که Poco F4 رسما معرفی شد. این گوشی از نظر حجم باتری و تراشه با نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد. در حقیقت تراشه همان تراشه است و باتری تنها ۲۰ میلی آمپر کمتر شده است. البته که موارد متفاوت دیگری از جمله نمایشگر وجود دارد اما این تغییرات در عمر باتری چقدر تاثیر دارند؟ برای شروع باید گفت که عمر باتری پوکو F4 مشخص شده و کمتر از Poco F3 است.

عمر باتری پوکو F4

پوکو اف ۴ با نمایشگری در اندازه بسیار متداول ۶.۶۷ اینچی ارایه می شود. در قلب آن یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری قرار دارد که شاید به اندازه باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این روزها دلگرم کننده نباشد اما روی کاغذ فقط ۱۰ درصد کمتر از آن‌هاست.

عمر باتری Poco F4 در تست Gsmarena به قرار زیر بوده است:

عمر باتری پوکو F4

عمر باتری پوکو F4

در مقایسه با عمر باتری پوکو F3 باید گفت که به جز مدت زمان مکالمه، در مدت زمان پخش ویدیو و وبگردی شاهد افت عملکرد هستیم. از نظر مدت‌زمان آماده‌به‌کار هم افتی نسبت به نسل قبلی آن دیده می شود.

عمر باتری پوکو F3 مشخص شد: عملکرد خیلی خوب

با این حال همچنان مدت زمان پخش ویدیوی بالای ۱۵ ساعت و وبگردی حدود ۱۵ ساعت با هیچ معیاری یک عملکرد ضعیف نیست. همچنین امتیاز کلی بالای ۱۰۰ ساعت یکی از عملکرد‌های دلگرم‌کننده در تست Gsmarena است.

در مقایسه با دیگر رقبا می توانید عملکرد باتری پوکو F4 را ببینید:

مقایسه عمر باتری Poco F4 با رقبا

مقایسه عمر باتری Poco F4 با رقبا

سرعت شارژ شدن پوکو F4 با شارژر ۶۷ واتی

پوکو اف ۴ نسبت به نسل قبل خود و در بخش توان شارژر پیشرفت خوبی داشته است. پوکو F3 با شارژر ۳۳ وات ارایه می‌شد. نسل جدید شارژر ۶۷ را پشتیبانی می‌کند که درون جعبه آن هم به رایگان قرار دارد.

از نظر سرعت شارژ شدن باید گفت که در ۱۵ دقیقه ابتدایی فرآیند شارژ شدن شما ۵۵٪ باتری را (از صفر درصد) شارژ شده تحویل خواهید گرفت. در ۳۰ دقیقه ابتدایی هم شارژ به ۹۲٪ می‌رسد که عملکرد بسیار خوبی است.

شارژ کامل از ۰ تا ۱۰۰ در پوکو اف ۴ و با شارژر ۶۷ آن برابر ۳۸ دقیقه است. در مقابل نسل قبلی خود و تمام رقبای سامسونگی خود، این دستگاه جلوتر می ایستد.

سرعت شارژ شدن پوکو F4

سرعت شارژ شدن پوکو F4

سرعت شارژ شدن پوکو F4

سرعت شارژ شدن پوکو F4

نظر شما درباره عملکرد باتری پوکو اف ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)