حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو F4 و F4 Pro چند تاییدیه مهم را دریافت کردند: رونمایی به زودی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

منابع چندین تاییدیه خانواده پوکو F4 را منتشر کرده‌اند. آنها می‌گویند پوکو احتمالاً گوشی های هوشمند سری پوکو F4 را به زودی وارد بازار می‌کند. در حالی که این شرکت جزئیات دقیق تری را در مورد دستگاه های آینده به اشتراک نگذاشته است، POCO F4 و F4 Pro در وب سایت های صدور گواهینامه ظاهر شده‌اند که برخی از مشخصات آنها را فاش می کنند. با ترنجی در بررسی این مشخصات همراه باشید.

پوکو F4 GT پیش از رونمایی در میان داده های IMEI مشاهده شد

مشخصات پوکو اف 4

برای کسانی که نمی دانند، سری پوکو F4 شامل نسخه های پایه، Pro و GT می شود. اما افشای اخیر اطلاعات جالبی را در مورد مدل پایه خانواده پوکو F4 فاش کرده است. بر این اساس POCO F4 در وب‌سایت گواهی FCC مشاهده شد که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند. شماره مدل این دستگاه  22021211RG قرار گرفته و حتی اخیراً در فهرست EEC نیز دیده شده است. علاوه بر آن، پایگاه داده FCC این دستگاه را با رابط کاربری MIUI 13 لیست کرده است. MIUI 13 یک پوسته سفارشی مبتنی بر اندروید 12 به شمار می‌رود.

مشخصات باتری پوکو F4

مشخصات باتری پوکو F4

جدا از آن، این گواهی ها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از شارژ سریع تا 67 وات پشتیبانی می کند. این مدل از شبکه 5G با حداقل سه باند پشتیبانی می کند. پیش از این، لیست BIS فاش کرده بود که این دستگاه دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 به همراه 8 گیگابایت رم خواهد بود.

پیکربندی های پوکو F4 Pro

در سوی دیگر اما به طور مشابه، پوکو F4 Pro نیز در وب سایت گواهینامه دیگری مشاهده شد. این IMDA بود که پرچمدار پوکو را با شماره مدل 22021211G فهرست کرد.

اگرچه، این لیست هیچ اطلاعات یا مشخصات مربوط به دستگاه را فاش نکرده است، اما پایگاه داده IMEI پیکربندی های ذخیره سازی این دستگاه را نشان داد. بر اساس آن پوکو نسخه های مختلف F4 Pro را شامل انواع 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی انتخاب کرده است. قابل ذکر است که این مدل ممکن است در هند با نام شیائومی 12X Pro یا احتمالاً +Redmi K50 Pro عرضه شود. این بدان معناست که احتمالا از پردازنده پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 9000 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین بخش آخر را با کمی شک و تردید بخوانید و برای خبر های بیشتر با ترنجی همراه باشید.

 

به نظر شما پوکو اف 4 و پوکو اف 4 پرو گوشی های موفقی خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری