حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو F4 با اسنپدراگون ۸۷۰ با قیمت ۳۵۶ دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو

پس از مدت‌ها انتظار گوشی محبوب پوکو رسما و در هند معرفی شد. پوکو اف ۴ دستگاهی‌است که با فرمول موفق Poco F3 تولید شده و قیمت جذاب آن می تواند به موفقیت احتمالی آن کمک بیشتری کند. پوکو F4 با اسنپدراگون ۸۷۰ با قیمت ۳۵۶ دلار رسما معرفی شده و در این مطلب با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

پوکو F4

گوشی جدید POCO F4 5G امروز در هند و بازارهای جهانی عرضه شد. این گوشی به عنوان مدل جدید سال ۲۰۲۲ و در ادامه میراث POCO F1 که در سال 2018 معرفی شد، وارد بازار می شود. این دستگاه سومین دستگاه از سری F این برند است. قابل ذکر است که POCO F4 5G یک نسخه تقریبا ری‌برند شده از Redmi K40S بازار چین است.

گوشی POCO F4 5G دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی است. نوع پنل E4 AMOLED بوده و رزولوشن FHD+ دارد که رفرش ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و پشتیبانی از HDR10+ و Dolby Vision را هم ارائه می کند.

از نظر طراحی، این گوشی هوشمند دارای یک پنل پشتی با رنگ گرادیانت‌طور است که یک ماژول دوربین مستطیلی شکل را در خود جای داده است. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثرانگشت عمل می کند و دستگاه دارای گواهی IP53 مقاوم در برابر آب است.

در بخش دوربین POCO F4 5G دارای دوربین سه‌گانه پشتی است. این دوربین ها شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وجود دارد.

در قلب POCO F4 5G یک پردازنده اسنپدراگون 870 قرار گرفته است. این چیپست با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه است. برای دفع گرما، یک فناوری LiquidCool 2.0 وجود دارد که از یک محفظه بخار و یک صفحه گرافیت 7 لایه تشکیل شده است.

پوکو F4 5G انرژی خود را از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود.

گوشی POCO F4 5G شامل پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری، وای فای، بلوتوث 5.2، 5G، 4G و GPS است.

قیمت POCO F4 5G

قیمت مدل‌های مختلف پوکو اف ۴ عبارت است از:

۱- قیمت مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۵۶ دلار

۲- قیمت مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۳۸۳ دلار

۳- قیمت مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۴۳۴ دلار

این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز Nebula و مشکی ارائه می‌شود. POCO همچنین یک دوره گارانتی 2 ساله برای خرید F4 5G ارائه می دهد.

نظر شما درباره این گوشی جدید Poco چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

کاش 8100میزاشت
ولی در کل خوبه میشد نسخه پایش یکمم کمتر باشع قیمتش
شیائومی دوتا ایراد اساسی داره
رابط کاربری انصافا اصلا جالب نیس
دومیش دوربین هاش ب نسبت
مثلا دوربین ۱۰۸ از a52s ضعیف تره
الان اکثرا گوشی هاش تو این رنج دوربین هاشون از سری a52 ب بالا ضعیف تره

alikarimi

سلام، خب این گوشی تا حدودی مثل سری قیل خودشه،بجز چندتا مورد، یکی که دوربین اصلیشه که قبلی 48 بود الان شده 64،درکل بگیری راضی کننده هستشو ارزش خرید داره، چیپست این سری هم بازم همون 870 هستش که کلی بگیری این تراشه تو هیچ کاری کم نمیاره، البته میتونست دایمن سیتی 8100 هم بزاره روی این گوشی و در آخرقیمتشم تا حدودی مثل سری قبل فکر کنم باشه که از حدودأ 10 میلیون شروع میشه تا 13 میلیون، البته من با دلار 30 هزارتومانی حساب کردم این قیمتها شده،

alikarimi

این موضوع گارانتی 2ساله چیه؟ یعنی برای همه خریدارها هستش یا نه مخصوص یه دوره ای هستش مثلا برای اونایی که این گوشی رو پیش خرید میکنن؟ یا اگه برای همه خریدارها پوکوF4 باشه برای خریدارهای ایرانی هم هستش این گارانتی؟ البته من اطلاع ندارم ولی اگه شیائومی نمایندگی رسمی تو ایران داشته باشه حتما این گارانتی برای خریدارهای ایرانی هم هستش وگرنه دردسر داره، البته خب باید دید چه چیزهایی تو این 2سال شامل گارانتی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)