حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto Edge X30 Under Screen در چین رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا طبق برنامه به طور رسمی گوشی Moto Edge X30 Under Screen Camera Edition را با دوربین مخفی در نمایشگر در چین معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، دوربین جلوی این گوشی هوشمند در زیر نمایشگر آن قرار دارد. نسخه گاسه این دستگاه اولین بار در ماه دسامبر در رویداد معرفی Moto Edge X30 معرفی شد.

تلفن هوشمند Moto Edge X30 Under Screen Camera Edition کاملاً مشابه Moto Edge X30 است. تنها تفاوت این است که دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی آن زیر نمایشگر قرار گرفته است.

به نقل از منبع، این تلفن در یک پیکربندی حافظه 12 گیگابایتی رم و 256 گیگابایتی حافظه وارد بازار می شود و قیمت آن 630 دلار است. اما برای مدتی محدود، با قیمت تخفیفی 551 دلار فروخته خواهد شد. این گوشی در حال حاضر برای پیش خرید در چین آماده شده است و از دهم فروردین ماه 1400 برای خرید در چین در دسترس خواهد بود.

موتورولا Moto Edge X30 Under Screen در چین رونمایی شد

قیمت نسخه عادی موتورولا Moto Edge X30 نیز کاهش پيدا کرد

در همین زمان، موتورولا قیمت Moto Edge X30 معمولی را نیز کاهش داده است. از این رو، اکنون کاربران باید برای انواع حافظه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، و 12 رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب441 دلار، 472 دلار و 504 دلار بپردازند.

موتورولا Moto Edge X30 معرفی شد: اولین گوشی با Snapdragon 8 Gen 1 و سلفی ۶۰ مگاپیکسلی!

این دستگاه قبلاً مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بود. با کاهش قیمت، اکنون حتی ارزان تر نیز شده است.

همین گوشی با نام Motorola Edge Plus (2022) در ایالات متحده و Motorola Edge 30 Pro در سایر بازار های بین المللی فروخته می‌شود. اگرچه مجموعه قابل قبولی از ویژگی ها را ارائه می دهد، اما هزینه آن در این بازارها بسیار بیشتر است. به عنوان مثال، قیمت آن در ایالات متحده 1000 دلار و در هند 49،999 روپیه است.

 

باید دید دوربین زیر صفحه این دستگاه لایق اسم بزرگ آن خواهد بود یا نه. نظر شما راجع به موتورلا Moto Edge X30 Under Screen Camera Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری