حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصاویر موتورولا Edge X30 Under Screen Edition فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

در ماه فوریه بود که گوشی ناشناخته ای از موتورولا با شماره مدل XT2201-6 موفق به دریافت تاییدیه 3C چین شد. همین دستگاه در حال حاضر گواهی  TENAA را دریافت کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند در حقیقت همان موتورولا Edge X30 Under Screen Edition می‌باشد، و اکنون مشخصات و تصاویر آن توسط گواهی مذکور فاش شده است.

موتورولا Edge X30 Under Screen از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

موتورولا Edge X30 که در دسامبر ۲۰۲۱ (اواسط آذر) در چین عرضه شد، دارای شماره مدل XT2201-2 است. به نظر می‌رسد موتورولا XT2201-6 که به تازگی گواهینامه TENAA را دریافت کرده، نسخه جدیدی از Edge X30 باشد. تصاویر XT2201-6 در لیست TENAA موجود است. با توجه به آنکه هیچ بریدگی یا پانچ هولی بر روی صفحه نمایش این گوشی دیده نمی‌شود، احتمالا این دستگاه همان موتورولا اج ایکس ۳۰ با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش خواهد بود. انتظار داریم که Edge X30 Under Screen تا پایان ماه جاری میلادی در چین معرفی شود.

تصویر منسوب به Motorola Edge X30 Under Screen

موتورولا XT2201-6 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ است. لیست TENAA به جزئیات دوربین های جلو و عقب گوشی هوشمند اشاره ای نکرده است.با این حال، انتظار می‌رود که دوربین سلفی نسخه Under Screen نیز همانند مدل استاندارد از سنسور تصویر ۶۰ مگاپیکسلی برخوردار باشد. تصویر منتشر شده از سوی TENAA نشان می‌دهد که در قاب پشتی این تلفن هوشمند، سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات موتورولا Edge X30 Under Screen Edition می‌توان به برخورداری از تراشه پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 1 اشاره کرد. احتمالا موتورولا برای جدیدترین محصول خود، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر خواهد گرفت. همچنین گزارش GizmoChina ادعا می‌کند که این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ به دست کاربران می‌رسد.

موتورولا Edge 30 Pro (Edge+) با اسنپدراگون 8 نسل 1 و پشتیبانی از قلم معرفی شد

موتورولا Edge X30 Under Screen  دارای باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی خواهد بود. این دستگاه احتمالا در رنگ های بسیار متنوعی مانند سیاه، سفید، آبی، فیروزه ای، سبز، طلایی، قرمز، نقره ای و خاکستری عرضه می‌شود. ابعاد این گوشی پرچمدار ۱۶۳×۷۵.۹×۸.۴ میلی متر بوده و وزن آن ۲۰۴ گرم است. نکته عجیب اما آن است که با وجود کاهش ظرفیت باتری در نسخه Under Screen، شاهد افزایش وزن چند گرمی نسبت به نسخه استاندارد هستیم.

نظر شما درباره نسخه جدید موتورولا اج ایکس ۳۰ چیست؟ آیا این دستگاه به دلیل استفاده از سنسور ۶۰ مگاپیکسلی می‌تواند سلفی های با کیفیتی با وجود دوربین زیر صفحه نمایش، ثبت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی