حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رویداد آینده موتورولا ۲۶ اسفند است؛ منتظر X30 Under Screen باشیم؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا تأیید کرده است که تاریخ رویداد آینده این شرکت ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ماه) خواهد بود. انتظار می‌رود که موتورولا از تلفن هوشمند Moto Edge X30 Under Screen Edition رونمایی کند. همچنین چندی پیش تیزری منتشر شد که نشان می‌داد گوشی دیگری نیز در کنار X30 Under Screen معرفی خواهد شد‌.

احتمالا گوشی تاشویی نیز در رویداد آینده موتورولا معرفی می‌شود!

در تیزر منتشر شده از سوی موتورولا که به تاریخ رویداد آینده این شرکت اشاره دارد، یک تلفن هوشمند نیز دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که این دستگاه همان اج ایکس ۳۰ باشد. چندی پیش گوشی‌ هوشمندی با شماره مدل XT2201-6 توسط TENAA تأیید شد. گفته می‌شود این دستگاه همان Edge X30 موتورولا است؛ که هم اکنون به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شده است. این نسخه خاص، از نظر مشخصات تفاوتی با نسخه استاندارد نخواهد داشت.

پوستر موتورولا قاب پشتی Edge X30 را نشان می‌دهد

تنها تفاوت عمده این است که نمایشگر گوشی جدید تجربه فراگیر و بهتری را ارائه می‌دهد. زیرا دیگر خبری از پانچ هول نیست، و دوربین سلفی به زیر نمایشگر رفته است. این مدل جدید احتمالا در رویداد ۱۷ مارس موتورولا در چین معرفی می‌شود. منابع دیگر مانند WHYLAB نیز ادعا می‌کنند که Edge X30 Under Screen Edition در هفدهم مارس رونمایی می‌شود.

تیزر منتشر شده در ویبو

انتظار می‌رود موتورولا Edge X30 Under Screen با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری MY 3.0، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژر ۶۸ واتی به دست کاربران برسد. گفته می‌شود دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی دارد.در قاب پشتی نیز ماژول دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + ۵۰ مگاپیکسلی (اولتراواید) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) قرار خواهد گرفت.

مشخصات و تصاویر موتورولا Edge X30 Under Screen Edition فاش شد

مطابق با گزارش GizmoChina، تیزر دیگری که موتورولا در صفحه ویبو خود منتشر کرده کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا در قسمت توضیحات آن نوشته شده: «باز کردن کتاب برای دیدن لذت واقعی مفید است». با توجه به این تیزر و توضیحات آن، آیا باید منتظر رونمایی تلفن هوشمند تاشو موتورولا نیز باشیم؟ امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتری درباره این موضوع منتشر شود.

نظر شما چیست؟ آیا موتورولا قصد رونمایی از تلفن ‌‌‌هوشمند تاشویی را در تاریخ ۱۷ مارس دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی