حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده موتورولا Edge X30 Under Screen Edition فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی بود که موتورولا از اولین‌ گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی کرد. چندی پیش موتورولا بیانیه صادر نمود و اعلام کرد که نسخه جدیدی از خانواده Edge X30 در روز ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) معرفی خواهد شد. انتظار داریم در تاریخ مذکور Motorola Edge X30 Under Screen معرفی شود و اکنون نیز تصویر زنده این دستگاه فاش شده است.

مشخصات موتورولا Edge X30 Under Screen تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد

اخیرا یکی از مدیران لنوو‌ اقدام به انتشار تصویری از موتورولا Edge X30 Under Screen Edition کرده است. همان‌طور که می‌توان در تصویر مشاهده کرد، واقعا هیچ روزنه ای بر روی نمایشگر این دستگاه دیده نمی‌شود. بنابراین، شایعات مبنی بر اینکه لنوو برند بعدی خواهد بود که گوشی هوشمندی با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه می کند، درست است. پیش از این، یک گوشی هوشمند موتورولا با شماره مدل XT2201-6 مجوز دسترسی به شبکه را دریافت کرده بود. حدس می زنیم که این شماره مدل مربوط نسخه جدید اج ایکس ۳۰ باشد.

تصویر فاش شده موتورولا Edge X30 Under Screen

آن‌طور که GizChina اشاره می‌کند، موتورولا Edge X30 Under Screen به جز دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. بنابراین دوربین سلفی نیز همچنان رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و از فناوری تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند. همان مدیر لنوو که اقدام به انتشار این تصویر کرده است، ادعا می‌کند که دقت فناوری تشخیص چهره نسخه دوربین زیر صفحه‌نمایش موتورولا اج X30 از تمام مدل‌های مشابه بیشتر خواهد بود.

موتورولا Edge X30 Under Screen یک دستگاه پرچمدار است. پس استفاده از قدرتمندترین تراشه کوالکام چندان عجیب نیست. این تلفن هوشمند از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد. همچنین به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ مجهز خواهد شد. مدل فعلی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و پشتیبانی از HDR10+ عرضه می‌شود. این صفحه نمایش از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار داریم که نسخه Under Screen نیز دقیقا از چنین صفحه نمایشی استفاده کند.

تصویر فاش شده از Edge X30 Under Screen در TENAA

در قاب پشت Motorola Edge X30، سه لنز دوربین را می‌بینیم که به صورت عمودی چیده شده‌اند. از جمله آنها می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص  عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. در نهایت، می‌دانیم که موتورولا Edge X30 Under Screen Edition  باید با دستگاه هایی مانند Samsung Galaxy Z Fold 3، Xiaomi Mi MIX 4، ZTE Axon 30 و Red Magic 7 Pro رقابت کند. همان‌طور که می‌دانید، مدل های مذکور بسیار قدرتمند و محبوب هستند. بنابراین باید شاهد رقابت سختی باشیم!

تاریخ رویداد آینده موتورولا ۲۶ اسفند است؛ منتظر X30 Under Screen باشیم؟

نظر شما چیست؟ آیا Motorola Edge X30 Under Screen توانایی رقابت با سایر پرچمداران اندرویدی موجود در بازار را خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی