حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی ۱۲ مشخص شد: پسرفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

بیش از ۲ ماه پیش بود که پرچمدارهای سری ۱۲ شیائومی در چین رونمایی شدند. این محصولات به تازگی برای بازار جهانی رونمایی شده اند. در همین راستا بررسی های مختلف آن منتشر می شود. با بررسی های تخصصی می بینیم که عمر باتری شیائومی ۱۲ نسبت به شیائومی ۱۱ پسرفت داشته است، شیائومی یازدهی که خودش عمر باتری خوبی نداشت.

عمر باتری شیائومی ۱۲

شاید با دیدن باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری برای نمایشگر نسبتا جمع و جور ۶.۲۸ اینچی Xiaomi 12 و حضور تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بگویید که عمر باتری خوبی را انتظار خواهیم داشت. به خصوص که رفرش ریت تطبیق پذیر هم برای این پرچمدار ۲۰۲۲ شیائومی در نظر گرفته شده است.

حقیقت اما این است که عملکرد باتری Xiaomi 12 در مقابل رقبا به صورت زیر است:

عمر باتری شیائومی ۱۲

عمر باتری شیائومی ۱۲

همانطور که می بینید، امتیاز کلی نسبت به شیائومی ۱۱ پایین تر است. با اینکه در بخش وبگردی و پخش ویدیو عملکرد بهتری را احتمالا به دلیل نمایشگر رفرش ریت متغیر دارد اما در بخش تماس صوتی افت عملکرد بسیار زیادی وجود دارد. همچنین احتمالا به دلیل عدم عملکرد مناسب در مصرف انرژی حالت آماده به کار (استندبای) توانسته است امتیاز کلی بهتری بگیرد.

در مقایسه با دستگاهی مثل گلکسی اس ۲۲ پلاس با نمایشگر بزرگتر و باتری هم اندازه می توان دید که سامسونگ عملکرد بسیار بهتری را در هر بخش ارایه می کند.

سرعت شارژ شدن شیائومی ۱۲

سرعت شارژ شدن شیائومی ۱۲

سرعت شارژ شدن شیائومی ۱۲

با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ وات و حضور این شارژ درون جعبه شیائومی ۱۲ می توان گفت که اینجا می تواند نقطه قوت آن باشد. با شارژ شدن ۸۷ درصد باتری تنها در ۳۰ دقیقه ابتدایی فرآیند شارژ باید گفت که از اکثر رقبای خود از جمله گلکسی اس ۲۲ پلاس با شارژ ۴۵ وات، جلوتر است.

شارژ کامل باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری Xioami 12 تنها ۴۶ دقیقه به طول می انجامد که این هم رکورد دوست داشتنی است.

نظر شما درباره عملکرد کلی باتری شیائومی ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)