حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ برای بازار جهانی مشخص شد: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

حدودا ۲ ماه پیش بود که Xioami 12 و مدل پرو آن برای بازار چین معرفی شدند. همان حوالی بود که گفته شد معرفی جهانی این خانواده ۲ ماه دیگر انجام می شود. خب، خبر خوب اینکه تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ برای بازار جهانی مشخص شده و ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ برای بازار جهانی

همانطور که در پوستر رسمی تصویر بالا می بینید، شیائومی می گوید “تسلط بر هر صحنه” و این مشخصا به توانایی دوربین پرچمدار ۲۰۲۲ آن ها اشاره دارد. البته از نظر فنی با توجه به تاریخ رونمایی رسمی در چین که در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱ بود می توان گفت پرچمدار سال ۲۰۲۱ اما خب، می دانید منظور ما چیست!

همچنین پایین تر عنوان شده که سری شیائومی ۱۲ پاسخی به همه خواهد بود. حال این “همه” می تواند همه نیازهای شما باشد یا همه رقبا!

رونمایی جهانی از شیائومی ۱۲

رونمایی جهانی از شیائومی ۱۲

همانطور که می بینید تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۲ یا همان ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای این رویداد مشخص شده است. هنوز مشخص نیست که چند دستگاه از خانواده Xiaomi 12 برای بازار جهانی رونمایی خواهند شد. با این حال ما حدس می زنیم که حداقل مدل پرو و پایه رونمایی شوند.

شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو، اولین محصولات این کمپانی هستند که به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 تجهیز می‌شوند. این تراشه، دارای لیتوگرافی ۴ نانومتری است و از هسته Cortex-X2 با حداکثر فرکانس کاری ٣.٠ گیگاهرتزی نیز استفاده می‌کند.

به مدد وجود تراشه پرچمدار جدید کوالکام، پرچمداران جدید شیائومی از اینترنت 5G با حداکثر سرعت دانلود ١٠ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. این گوشی، از خنک کننده هم برای انتقال حرارت بهتر و کاهش دمای داخل گوشی استفاده می‌کند. مساحت این خنک کننده، بیش از ١٣ هزار میلی متر مربع است که قابل تحسین است! حافظه داخلی هر دو گوشی، از نوع UFS 3.1 است. نوع حافظه رم آن‌ها نیز LPDDR5 3200MHZ می‌باشد.

شیائومی ١٢ پرو و شیائومی ١٢ معرفی شدند: پرچمدارانی دوربین محور و قدرتمند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید خانواده شیائومی ۱۲ در بازار جهانی شانسی برای موفقیت دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)