حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو گوگل با اسم رمز Comet رصد شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

اگر به یادداشته باشید گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد چهار ماه پیش رسما معرفی شد. به نظر می‌رسد گوگل بیش از این‌ها به فرم‌فکتور تاشو اعتقاد دارد و یک نمونه جدید در راه خواهد بود. در جدیدترین گزارش‌ها می‌بینیم که گوشی تاشو گوگل با اسم رمز Comet رصد شده است.

گوشی تاشو گوگل با اسم رمز Comet

جدیدترین نسخه اپلیکیشن Google Pixel Buds بررسی و اشاره‌ای به دستگاهی با اسم‌رمز «Comet» مشاهده شده است. گمان می‌رود این دستگاه جانشین Pixel Fold یا احتمالاً یک گوشی تاشوی جدید باشد.

دلیل این باور آن است که اسم‌رمز Comet به طرح نام‌گذاری معمول گوگل برای گوشی‌های پیکسل شباهت ندارد. به عنوان مثال، Pixel Fold در ابتدا با اسم رمز «Passport» در دست توسعه بود، اما بعداً به «Felix» تغییر نام پیدا کرد، زیرا به‌روزرسانی شد تا بر روی همان تراشه Tensor G2 سری پیکسل ۷ عرضه شود.

به طور مشابه، انتظار می‌رود سری پیکسل ۹ از اسم‌رمزهای مرتبط با خزندگان مانند «کومودو» و «کایمن» استفاده کند. در حالی که سری‌های Pixel 8 دارای نژادهای سگ به عنوان اسم‌رمز هستند: «شیبا» برای پیکسل ۸ و «هاسکی» برای پیکسل ۸ پرو.

علاوه بر این، با کاوش بیشتر در کد برنامه Pixel Buds مشخص شده که Comet با Pixel Fold یکپارچه شده است و حتی به‌عنوان “Fold” یاد می‌شود. این نشان می‌دهد که Comet یک گوشی تاشو است.

گوگل، پیکسل فولد را اواسط بهار امسال عرضه کرد، بنابراین هنوز زود است که درباره جانشین آن صحبت کنیم. هنوز هم اطلاعات زیادی درباره Comet نداریم.

فکر می‌کنید این دستگاه تاشو جدید چه مشخصاتی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)