حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده گوشی تاشو Vivo X Fold فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

گفته می‌شود ویوو درحال کار بر روی اولین گوشی تاشو خود است. انتظار می‌رود که شرکت چینی گوشی هوشمند تاشو خود را اواخر ماه جاری معرفی کند. درحال‌حاضر، هیچ خبر رسمی از سوی Vivo در مورد عرضه این دستگاه با نام احتمالی X Fold وجود ندارد. حال به‌تازگی، یک تصویر زنده جدید از Vivo X Fold به‌صورت آنلاین منتشر شده است که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

تصویر زنده گوشی تاشو Vivo X Fold

گفته می‌شود این دستگاه در تصویر فاش‌شده متعلق‌به گوشی هوشمند تاشو آینده ویوو است. قسمت جلویی نمایشگر تاشو این گوشی را نشان می‌دهد و برخی از جزئیات کلیدی افشاشده در گذشته را تأیید می‌کند. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و سایر جزئیات گوشی هوشمند تاشو Vivo X Fold بیندازیم.

انتظار می‌رود Vivo X Fold در آینده‌ای نزدیک در چین عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که این شرکت در روزهای آینده تاریخ معرفی رسمی این دستگاه را اعلام کند. درهمین‌حال، تصویر زنده ایکس فولد به بیرون درز پیدا کرده است که تأیید می‌کند این گوشی هوشمند تاشو دارای صفحه‌نمایشی با سوراخ نمایشگر مشابه گلکسی زد فولد 2 سامسونگ خواهد بود. همان‌طور که در گذشته گزارش شده است، سوراخ نمایشگر در مرکز بالایی و سمت راست صفحه قرار دارد. گوشی تاشو ویوو با حاشیه‌های نسبتاً نازکی احاطه شده و هیچ اثری از چین‌خوردگی صفحه در آن به‌چشم نمی‌خورد.

تصویر Vivo X Fold

تصویر Vivo X Fold

تصویر زنده همچنین تأیید می‌کند که این گوشی دارای دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست خود خواهد بود. همچنین یک برش در لبه سمت چپ وجود دارد که جزئیات آن درحال‌حاضر ناشناخته باقی مانده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده، گوشی هوشمند تاشو Vivo دارای نمایشگر 8 اینچی تاشو با وضوح +QHD خواهد بود و از رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر بیرونی نیز از لبه سمت راست خود خمیده بوده و با پنل 6.5 اینچی عرضه می‌شود. وضوح تصویر صفحه ثانویه، احتمالا +Full HD خواهد بود. البته جزئیات مربوط به رفرش‌ریت آن هنوز مشخص نشده است.

درباره مشخصات، شایعه شده است که این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌باشد. همچنین ممکن است 12 گیگابایت حافظه رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. این تلفن تاشو دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی خود است که طبق اطلاعات فاش‌شده، یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی، یک سنسور سوم 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و یک سنسور پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما پیرامون تصویر زنده گوشی تاشو Vivo X Fold و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی