حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح شماتیک Vivo X Fold طراحی احتمالی گوشی تاشو آینده ویوو را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ویوو

روند توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو اکنون روزبه‌روز درحال افزایش است. تقریباً اکثریت شرکت‌های برتر تولیدکننده گوشی‌های همراه در این صنعت، تلفن‌های تاشو خود ارائه کرده‌اند و برخی از آن‌ها نیز درحال کار بر روی اولین دستگاه خود هستند. پس از عرضه اوپو Find N به‌عنوان اولین گوشی تاشو این شرکت، حال برند همزاد آن یعنی ویوو نیز، بر روی دستگاه آینده خود کار می‌کند. درهمین‌راستا، به‌تازگی طرح شماتیک Vivo X Fold منتشر شده است که از طراحی احتمالی اولین تلفن تاشو ویوو حکایت دارد.

طراحی شماتیک Vivo X Fold

به‌تازگی افشاگر مشهور چینی، Digital Chat Station، فاش کرده است که برند معروف چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، ویوو، نیز به عرضه اولین گوشی تاشو خود بسیار نزدیک شده است. این وبلاگ‌نویس طراحی بدنه دستگاه را فاش کرده است که از روی آن می‌توان ظاهر احتمالی آن را قضاوت کرد.

با شروع از صفحه‌نمایش، این تلفن هوشمند دارای یک نمایشگر خارجی با یک سوراخ صفحه در قسمت مرکزی و انحنای صفحه در سمت راست نمایشگر است. همچنین یک قاب ماژول دوربین غول‌پیکر در قسمت پشت دستگاه وجود دارد که چهار لنز با فواصل کانونی متفاوت در آن قرار گرفته‌اند. درحالی‌که فلاش LED کمی پایین‌تر و در سمت راست جزیره دوربین جای گرفته است.

طرح شماتیک Vivo X Fold

طرح شماتیک Vivo X Fold

طبق اعلام منابع، دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع Isocell GN5 سامسونگ خواهد بود. همچنین مشاهده شده است که مکان خاصی برای سنسور اثرانگشت وجود ندارد. به‌همین‌علت احتمال می‌رود این حسگر در داخل صفحه‌نمایش دستگاه قرار گرفته باشد.

افشاگر مذکور همچنین فاش کرد که سخت‌افزار گوشی «کاملاً سطح بالا» خواهد بود؛ به این معنی که باید منتظر چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، نمایشگرهای OLED در هر دو طرف و دوربین اصلی با لرزشگیر گیمبال باشیم.

ویوو برای اینکه رقیبی عالی برای سایر برندهای گوشی‌های هوشمند باشد، باید علاوه‌بر طراحی بدنه ممتاز، برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد و عملکرد سریع، قیمتی عالی و مقرون‌به‌صرفه را ارائه دهد.

درحال‌حاضر، هیچ خبر رسمی در مورد زمان عرضه رسمی گوشی تاشو آینده Vivo وجود ندارد.

دیدگاه شما پیرامون طرح شماتیک گوشی تاشو Vivo X Fold و طراحی احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی