حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس 10 اولترا بر اساس پتنت این شرکت منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

هفته قبل بود که اولین نگاه بالقوه خود را به وان پلاس 10 اولترا انداختیم و در ترنجی برای شما عزیزان از شمایل احتمالی‌ای صحبت کردیم که از طریق طرح های ثبت اختراع این شرکت قابل رویت بود. اما اکنون Jermaine Smit با نام Concept Creator شناخته می شود، در همکاری با LetsGoDigital رندر وان پلاس 10 اولترا و شمایل آنچه که دستگاه آینده وان پلاس می‌تواند باشد را بر اساس طرح های ثبت اختراع قبلی و مشخصات شایعه شده این دستگاه ساخته است. بیایید در ترنجی نگاهی به رندر وان پلاس 10 اولترا بیاندازیم.

رندر وان پلاس 10 اولترا

رندر وان پلاس 10 اولترا

نمای جلویی دستگاه شبیه به وان پلاس 10 پرو با صفحه نمایشی با گوشه های گرد و حاشیه های باریک است. صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین سلفی است. دکمه تنظیم صدا نیز در ستون کناری دستگاه و در سمت چپ قرار دارد در حالی که در سمت راست دکمه پاور به همراه  نوار لغزنده هشدار مخصوص وان پلاس قرار دارد.

پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که تا کناره دستگاه امتداد یافته و به فریم آن پیوند خورده است، دقیقا مشابه آنچه در وان پلاس 10 پرو سراغ داریم. با این حال، تنظیمات دوربین ها دارای تغییرات قابل توجهی است. احتمالاً یک سنسور 48 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض برای دوربین اصلی و یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض برای شکار زاویه بیشتر در دوربین دوم ارائه خواهد شد. سنسور سوم نیز احتمالاً 50 مگاپیکسلی و در زیر مکانیسم لنز های پریسکوپی این ماژول قرار خواهد داشت. انتظار می رود این دستگاه با NPU ساخته شده توسط اوپو، یعنی MariSiliconX عرضه شود که در ماه دسامبر رونمایی شد. همچنین انتظار می‌رود وان پلاس 10 اولترا با عبارتی مانند “powered by MariSilicon” چاپ شده در ماژول دوربین همراه باشد که در رندر های اخیر اوپو Find X5 نیز به بیرون درز کرده است.

رندر وان پلاس 10 اولترا

رندر وان پلاس 10 اولترا

از بزرگترین تفاوت های وان پلاس 10 پرو و وان پلاس 10 اولترا انتظار می‌رود که بریدگی مستطیلی شکل دارای دوربین زوم باشد که ممکن است مشابه وان پلاس 10 پرو با قابلیت زوم 3.3 برابر یا به احتمال قوی با قابلیت زوم برتری مثل زوم پنج برابری ارائه شود.

این دستگاه به احتمال زیاد از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد یا حتی می تواند دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 بهبود یافته باشد که انتظار می رود در اواخر سال 2022 معرفی و عرضه شود. سیستم عامل ارائه شده در این دستگاه احتمالاً حاوی رابط OxygenOS 12 خواهد بود که اخیراً وان پلاس آن را تدارک دیده است و پایگاه داده آن با رابط اوپو ColorOS 12، ادغام شده است. ظاهرا، وان پلاس 10 پرو پلاس یا وان پلاس 10 اولترا در نیمه دوم سال 2022 وارد بازار خواهند شد.

 

روز به روز جزئیات و مشخصات بیشتری از وان پلاس 10 اولترا منتشر می‌شود. منتظر یک پرچمدار کامل تر از وان پلاس هستید؟ گویا کمی برای آن باید صبر کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری