حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل توسعه نمایشگر اکسترنال خود را ماه‌ها قبل به‌پایان رسانده است؛ احتمال معرفی در رویداد سه‌شنبه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، نمایشگر

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود بیان کرده است که اپل کار بر روی یک نمایشگر اکسترنال را «ماه‌ها پیش» به پایان رسانده و به‌احتمال‌فراوان قصد دارد آن را در رویداد Peek performance روز سه‌شنبه معرفی کند.

نمایشگر اکسترنال اپل

شایعه شده است که اپل بر روی دو نمایشگر خارجی کار می‌کند؛ یکی جانشین مستقیم نمایشگر پیشرفته Pro Display XDR و همچنین یک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه‌تر برای کاربران عادی. به‌گفته‌ی گورمن، اپل توسعه نسل بعدی نمایشگر اکسترنال خود را «ماه‌ها پیش» به پایان رسانده و قصد داشت آن را اندکی پس از معرفی جدیدترین مک بوک پروهای خود در اکتبر 2021 عرضه کند.

انتظار می‌رود اپل یک مک مینی جدید بازطراحی‌شده را در جریان رویداد «Peek performance» در روز سه‌شنبه معرفی کند و عرضه یک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه در کنار آن نیز، منطقی به‌نظر می‌رسد. قیمت این نمایشگر تقریباً نصف Pro Display XDR بوده که چیزی درحدود 2500 دلار برآورد می‌شود.

نمایشگر اکسترنال اپل

نمایشگر اکسترنال اپل

گزارشی که چندی پیش منتشر کردیم حاکی از آن بود که اپل درحال کار بر روی نمایشگری با وضوح 7K و تراشه داخلی A13 است. بااین‌حال، ظاهراً این نمایشگر از گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری که احتمال می‌رود در رویداد فردا معرفی شود، جداست.

مینگ چی کو نیز اخیرا در توییتی اعلام کرده که نمایشگر خارجی 27 اینچی اپل امسال عرضه می‌شود. درحالی‌که او به بازه زمانی مشخص‌تری اشاره نکرده است، امیدواریم اپل آن را در روز سه‌شنبه رونمایی کند. کو همچنین ادعا کرده که iMac Pro تا سال 2023 عرضه نخواهد شد.

در کنار مک مینی و نمایشگر جدید، انتظار می‌رود اپل آیفون 3 SE و آیپد ایر نسل پنجم با پشتیبانی از شبکه 5G و عملکرد سریع‌تر، مک‌بوک پرو 13 اینچی به‌روزرسانی‌شده با تراشه M2 و شمار دیگری از محصولات دیگر را معرفی کند.

نظر شما درباره احتمال معرفی یک نمایشگر اکسترنال از سوی اپل در رویداد فردا درکنار سایر دستگاه‌های دیگر این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی