حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید ریلمی GT Neo 3 طراحی صفحه نمایش این دستگاه را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

انتظار می‌رود Realme GT Neo 3 در روز های آینده برای بازار های چین و هند معرفی و سپس عرضه شود. اکثر گوشی های ریلمی از پانچ هولی در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر استفاده می‌کنند. اما اکنون رندر هایی که از ریلمی GT Neo 3 منتشر شده است، نشان می‌دهد که این دستگاه از طراحی متفاوتی برای صفحه نمایش استفاده می‌کند.

ریلمی GT Neo 3 از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

رندر های منتشر شده توسط Shadowleak نشان می‌دهد که ریلمی GT Neo 3 اولین تلفن هوشمند ریلمی خواهد بود از سوراخ نمایشگر تعبیه شده در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. بر روی لبه سمت چپ این گوشی دکمه های تنظیم صدا دیده می‌شوند، در حالی که بر روی لبه سمت راست فریم، دکمه پاور قرار گرفته است.

رندر جدید ریلمی GT Neo 3، طراحی نمایشگر این دستگاه را مشخص می‌کند

ماژول دوربین موجود بر روی قاب پشتی ریلمی جی تی نئو ۳ طراحی مستطیل شکلی دارد. سه لنز درون این ماژول دیده می‌شوند. گزارش اخیر GizmoChina ادعا می‌کند که سنسور دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار داریم که این گوشی بالارده از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیز بهره ببرد.

ریلمی GT Neo 3 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. دوربین جلوی آن رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهند گرفت.

احتمالا تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی دستگاه مورد بحث را بر عهده خواهد داشت. انتظار داریم که گران قیمت ترین نسخه ریلمی جی تی نئو ۳ با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران برسد. گفته شده که این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۲ و رابط کاربری RealmeUI 3.0 برخوردار خواهد بود.

سریع ترین فناوری شارژ دنیا توسط Realme و در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد

ریلمی GT Neo 3 در بخش باتری فوق‌العاده ظاهر می‌شود. ادعا شده که این دستگاه از یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی استفاده می‌کند. البته نسخه دیگری از این دستگاه با شارژر ۸۰ واتی و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری نیز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی