حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اختلاف بین شارژر 45 و 25 وات سامسونگ در گلکسی اس 22 اولترا چقدر است؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، تماشا کنید، حتما بخوانید، سامسونگ

گلکسی اس 22 اولترا، درست مانند مدل قبلی خود، بدون شارژر در جعبه عرضه می شود؛ درحالی‌ که از دو شارژر 45 و 25 وات پشتیبانی می‌کند. بسیاری از کاربران اگر قبلاً شارژر 25 واتی استاندارد سامسونگ را تهیه کرده باشند، با این موضوع مشکلی ندارند. با این حال، گلکسی اس 22 اولترا دارای قابلیت شارژ سریع 45 واتی است که این سوال را ایجاد می کند که آیا ارزش پرداخت 50 دلار اضافی برای یک شارژر 45 واتی را دارد یا خیر؟ امروز در ترنجی به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

یکی از منابع قابل اعتماد، گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا را به همراه اس 21 اولترا مورد آزمایش قرار داده است. اما بخش مهمتر این تست مربوط به قابلیت شارژ 45 واتی اس 22 اولترا و مقایسه سرعت آن با شارژ استاندارد 25 وات است تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

این روز ها، سامسونگ ادعا می‌کند که شارژ ۴۵ واتی در اس 22 پلاس و اس 22 اولترا می‌تواند باتری‌ های آن‌ ها را تا ۵۰ درصد در کمتر از ۲۰ دقیقه پر کند، که نشان می‌دهد این شرکت در مقایسه با پرچم‌داران قبلی خود، بهبود هایی در این بخش انجام داده است.

 

 

اما همانطور که از ویدیوی بالا مشخص است، در حالی که شارژر 45 وات سامسونگ در واقع سریعتر از شارژر 25 وات است، ولی تفاوت بین آن و شارژر 25 وات واقعاً ناچیز است. اس 22 اولترا پس از 20 دقیقه تا 45 درصد با شارژر 45 واتی و 39 درصد با شارژر 25 واتی شارژ شد که نشان می‌دهد آنها در 20 دقیقه ابتدایی تنها 6 درصد اختلاف دارند. این تفاوت ناچیز کم و بیش ثابت باقی می ماند، زیرا هنگامی که باتری به 100 درصد می رسد، مشاهده می‌شود که در شارژ کامل دستگاه، شارژر 45 وات تنها 4 دقیقه سریعتر از شارژر 25 وات عمل می‌کند. این اولین بار نیست که نتایج شارژر های سامسونگ به یکدیگر نزدیک هستند؛ در واقع سامسونگ در دو سال اخیر همین روند را داشته است.

مقایسه سرعت شارژر ۴۵ وات گلکسی نوت ۱۰ پلاس با شارژر ۲۵ وات

با توجه به قیمت 20 دلاری شارژر 25 وات و قیمت 50 دلاری شارژر 45 وات، صرف 30 دلار اضافی برای دریافت شارژر 45 واتی برای چند دقیقه زمان شارژ سریعتر در گلکسی اس 22 اولترا برای بسیاری از کاربران منطقی نیست و به نظر می‌رسد خرید شارژر استاندارد 25 واتی از شارژر 45 واتی ایده بهتری باشد. در روزگاری که شارژر ها به بیرون از جعبه منتقل شده‌اند، نه تنها پول کمتری لازم دارد، بلکه کمی سبک تر نیز هست.

 

نظر شما چیست؟ شما در صورت خرید، اس 22 اولترای خود را با شارژر 25 واتی شارژر خواهید کرد یا شارژر 45 واتی؟ در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا فقط 4دقیقه فرق داشت، آفرین به سامسونگ کاری کرد که هیچکی نمیتونه انجام بده، خب بازم همون 25 واتی میزاشتی روی گوشی سنگین تر بودی که، وااا تنها شرکتی که از فست شارژ درست حسابی استفاده نمیکنه خود سامسونگ هستش حتی تو پرچمدارها که واقعا مسخرست، حالا میانرده و پایین رده رو کار ندارم ولی تو پرچمدارها دیگه باید فست شارژ با سرعت بهتر استفاده کنه، تو اس22 حداقل باید از شارژ55یا60وات استفاده میکرد، امان از دست این سامی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری