حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی احتمالی سری Honor 60 مشخص شد: ١ آذر ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

کمپانی چینی آنر، به طور جدی به بازار موبایل بازگشته است. همچنین فعالیت آنر در بازار جهانی به طور جدی آغاز شده است. خانواده Honor 50، شامل چند گوشی جذاب بود. حال، تاریخ رونمایی سری Honor 60 به طور احتمالی مشخص شده است.

تاریخ رونمایی سری Honor 60، احتمالاً ١ آذر امسال باشد

سری آنر ۵٠ با سه عضو مختلف همین امسال معرفی شد. پس از آن، آنر ۵٠ در بازار جهانی عرضه شد.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

اما گزارش EqualLeaks، اخباری از گوشی‌های آینده آنر را به دست ما می‌رساند. به طور دقیق‌تر، یکی از مدیران شناخته شده آنر در چین، از رونمایی محصول جدیدی خبر داده است. او این اطلاعات را در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است. او در پستی که منشتر کرده است، به تاریخ ٢٢ نوامبر ٢٠٢١ (١ آذر ١۴٠٠) اشاره کرده است. بر اساس آنچه که پیش‌تر از آنر ۶٠ فاش شده بود، می‌دانیم که ممکن است آنر ۶٠ طراحی مشابه نسل قبل داشته باشد.

در نتیجه، ممکن است که طراحی ماژول دوربین اصلی دو حلقه داشته باشد. همچنین تصویری که او منتشر کرده است، یک دایره رنگی را نشان می‌دهد. این ممکن است اشاره‌ای به دوربین اصلی Honor 60 باشد. ما احتمال می‌دهیم که تاریخ ذکر شده توسط این فرد، تاریخ رونمایی احتمالی سری Honor 60 باشد. چند ماهی از معرفی سری Honor 50 گذشته است. بنابراین، ممکن است که آنر به دنبال فروش موفق این سری، به دنبال معرفی نسل جدیدی باشد. اما هرچه که باشد، فعلاً مشخص نیست که محصول اشاره چه باشد. مشخصاً اگر آنر بخواهد سری گوشی‌‌های جدید خود را رونمایی کند، بالأخره آن برگزاری رویداد رسمی آن را به زودی مشخص خواهد کرد. اما حتی در صورت صحت داشتن این اطلاعات، انتظار نمی‌رود که به این زودی‌ها شاهد ورود سری آنر ۶٠ به بازار جهانی باشیم. چرا که آنر ۵٠ اخیراً در مناطق مختلف بازار جهانی رونمایی شده است. بنابراین، ورود این گوشی به بازار جهانی، چند ماه دیگر طول خواهد کشید.

فعلاً مشخص نیست که سری Honor 60، قرار است متشکل از چه اعضایی باشد. اما مانند نسل قبل، گمانه زنی می‌شود که Honor 60 و Honor 60 Pro به صورت حتمی روانه بازار شوند. بر اساس گزارشات، Honor 60 از شارژر ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. اما دیگر جزئیات این سری مانند اطلاعات دوربین، تراشه، باتری و… فعلاً در هاله‌ای از ابهام است.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی احتمالی سری Honor 60 چیست؟ فکر می‌کنید که در تاریخ ١ آذر ١۴٠٠، واقعاً شاهد رونمایی از این سری گوشی‌ها باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️