حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۹ 4G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

سری ریلمی ۹ عضو های زیادی دارد. گوشی های Realme 9 Pro، Realme 9i، Realme 9 Pro Plus و ریلمی ۹ 5G عضو این سری هستند. در حال حاضر نیز میان رده جدید این شرکت با نام ریلمی ۹ 4G معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی دقیق به جدیدترین تلفن هوشمند ریلمی داشته باشیم.

ریلمی ۹ 4G با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر AMOLED رونمایی شد

ریلمی ۹ 4G دارای طراحی جذابی است‌‌. قاب پشتی این گوشی دارای طراحی خاصی بوده که در صورت تابش نور، الگو های مختلفی را به نمایش خواهد گذاشت. ماژول دوربین نیز مستطیلی شکل بوده و سه لنز در آن دیده می‌شوند. این دستگاه کاملاً باریک بوده و تنها ۷.۹۹ میلی متر ضخامت و حدود ۱۷۸ گرم وزن دارد.

رنگ بندی ریلمی ۹ نسخه فورجی

صفحه نمایش جدیدترین محصول ریلمی اندازه ۶.۴ اینچی داشته و رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پنل این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و از تاچ سمپلینگ ریت ۳۶۰ هرتزی نیز برخوردار است. همان‌طور که انتظار می‌رود، این صفحه نمایش توانایی تولید روشنایی زیادی (۱۰۰۰ نیت) داشته و سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر قرار دارد‌. نکته جالب آن است که این سنسور می‌تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه گیری کند.

تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ به عنوان قلب تپنده این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی (از نوع UFS 2.2) نیز این تراشه را همراهی می‌کنند. ریلمی ویژگی Dynamic Ram را نیز در این دستگاه ارائه می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ظرفیت رم دستگاه را تا ۵ گیگابایت به صورت مجازی افزایش دهند. همچنین می توان فضای ذخیره سازی Realme 9 4G را از طریق کارت Micro-SD تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

Realme 9 4G

مطابق با گزارش GizmoChina، خوشبختانه این تلفن هوشمند میان رده به اندروید ۱۲ و رابط کاربری RealmeUI 3.0 مجهز شده است. ریلمی ۹ نسخه‌ 4G دارای یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری بوده که از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. ادعا می‌شود که شارژ این دستگاه تنها در مدت ۳۰ دقیقه از ۰ به ۵۰ درصد خواهد رسید. این دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا است. این درگاه توسط Hi-res Audio نیز تایید شده است.

Realme 9 4G

سه لنز دوربین در قاب پشتی Realme 9 4G دیده می‌شوند. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و توسط سامسونگ (ISOCELL HM6) با فناوری Nonapixel Plus ساخته شده است. این قابلیت توانایی تجمیع ۹ پیکسل را دارد و به همین دلیل در نور کم نیز جزئیات خوبی را ثبت خواهد کرد. این دوربین دارای گشودگی دیافراگم f/1.75 و لنز 6p است. یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۱۹.۹ درجه، و همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو، مجموعه دوربین های این تلفن هوشمند را کامل می‌کنند. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 است.

گوشی های Realme 9 Pro و Pro+ ۹ با دوربین قدرتمند و بدنه رنگارنگ رسما معرفی شدند

 

جدیدترین میان رده ریلمی چه قیمتی خواهد داشت؟

دوربین این گوشی هوشمند همچنین ویژگی های نرم افزاری مختلفی را مانند: فیلتر های جذاب، حالت ۱۰۸ مگاپیکسلی، پرتره، نایت مود، HDR، ماکرو، تشخیص سوژه با هوش مصنوعی و افکت بوکه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایت این دستگاه قیمتی معادل ۱۷,۹۹۹ روپیه (۲۳۶ دلار) دارد. و برای تهیه نسخه ۸+۱۲۸ باید ۱۸,۹۹۹ روپیه (۲۴۹ دلار) پرداخت کنید. این دستگاه به مدت محدود با ۱۵,۹۹۹ روپیه و ۱۶,۹۹۹ روپیه قابل تهیه خواهد بود. فروش Realme 9 4G از دوازدهم آوریل آغاز خواهد شد. و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی قابل تهیه است.

نظر شما درباره جدیدترین گوشی هوشمند میان رده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی