حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme 9 4G با بهره‌مندی از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی تایید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

ریلمی اخیراً تأیید کرده است که جدیدترین دستگاه از سری شماره‌گذاری گوشی های خود با نام Realme 9 4G را در تاریخ 7 آوریل در هند معرفی خواهد کرد. حال به‌تازگی، صفحه پشتیبانی این دستگاه در وب‌سایت Flipkart و Realme India ظاهر شده است که برخی از مشخصات آن را تأیید می‌کند.

گوشی Realme 9 4G

این لیست نشان می‌دهد که Realme 9 4G، گوشی آینده ریلمی، مجهز به نمایشگر Super AMOLED با رفرش‌ریت 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز با حداکثر روشنایی 1000 نیت خواهد بود. این صفحه‌نمایش همچنین دارای یک اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر است که به‌عنوان سنسور ضربان قلب نیز عمل می‌کند. پیش‌ازاین، ریلمی این ویژگی را بر روی گوشی +Realme 9 Pro نیز ارائه کرده بود که طی آن با باز کردن ابزار اندازه‌گیری ضربان قلب روی دستگاه و فشار دادن انگشت روی اسکنر اثرانگشت، ضربان قلب شما تا زمانی که انگشت خود را بر روی صفحه‌نمایش قرار داده باشید، کار می‌کند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ویژگی در نسخه 4G نیز به‌طور مشابه عمل کند.

صفحه پشتیبانی این دستگاه همچنین نشان می‌دهد که Realme 9 4G دارای یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ، یک لنز 120 درجه فوق‌عریض و یک لنز ماکرو است. این گوشی دارای بدنه باریک 7.99 میلی‌متری بوده و وزن آن تنها 178 گرم می‌باشد. این گوشی همچنین دارای طراحی هولوگرافیک در قسمت پشتی خواهد بود که این ویژگی را از سری Realme 9 5G به‌ارث برده است.

گوشی Realme 9 4G

گوشی Realme 9 4G

به‌غیر از آن، این گوشی هوشمند دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه USB Type-C در پایین و سوراخ بلندگو خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین دارای سه رنگ است که عبارتند از Sunburst Gold ،Meteor Black و Stargaze White. شایعات پیشین حاکی از آن است که این گوشی دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 33 واتی می‌باشد و در دو نوع شامل 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین شایعه شده است که این گوشی هوشمند ممکن است دارای ابعاد نمایشگر 6.6 اینچی باشد و اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا کند.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات Realme 9 4G و بهره‌مندی از سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM6 سامسونگ به‌عنوان اولین گوشی مجهز به این حسگر تصویر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی