حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی تکنو فناوری سنسور RGBW سامسونگ را به سری CAMON خود می‌آورد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین

تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند، TECNO، درحال‌حاضر با جدیدترین گوشی هوشمند خود، Phantom X، وارد بخش پریمیوم شده است. حال این سازنده اخیرا اعلام کرده که از فناوری حسگر فیلتر رنگی RGBW سامسونگ در سری آتی CAMON خود استفاده خواهد کرد. سری CAMON این شرکت بر روی گوشی‌های متمرکز بر دوربین با کیفیت بالا تمرکز می‌کند و به‌طور ویژه برای دوستداران عکاسی طراحی شده است. اکنون با اضافه شدن فناوری RGBW، می‌توانید تصاویر سطح حرفه‌ای را از تلفن هوشمند تکنو خود انتظار داشته باشید.

فناوری سنسور RGBW سامسونگ در سری CAMON تکنو

فناوری RGBW (قرمز، سبز، آبی، سفید) به تلفن دوربین شما اجازه می‌دهد تا تصاویری با وضوح بالا، به‌ویژه در محیط‌های کم‌نور و چالشی ثبت کند. برخلاف سنسورهای RGB سنتی، جدیدترین حسگر RGBW از آرایش پیکسلی خلاقانه استفاده می‌کند، جایی که پیکسل‌های سفید را که در مقایسه با پیکسل‌های RGB حساس بیشتری به نور دارند، بدون آسیب رساندن به سه رنگ اصلی (RGB)، با خود به‌همراه دارد. زیبایی این فناوری در این است که با پیکسل‌های سفید، حساسیت نوری تا 1.7 برابر بیشتر شده که باعث بهبود روشنایی کلی تصویر شما و کاهش اعوجاج رنگ‌ها می‌شود.

فناوری سنسور RGBW سامسونگ در سری CAMON تکنو

فناوری سنسور RGBW سامسونگ در سری CAMON تکنو

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی آینده تکنو، دارای سنسور جدید RGBW خواهد بود. این کار ورودی نور سنسور CMOS را افزایش می‌دهد که به‌نوبه خود تصاویر روشن‌تر و واضح‌تری را بدون تأثیر بر پس‌زمینه‌های تیره متضاد ارائه می‌کند. علاوه‌بر این، از فناوری Glass + Plastic (G+P) استفاده می‌کند که به‌طور مؤثر 30 درصد جذب نور را افزایش داده و کیفیت تصویر نهایی را بیشتر می‌کند.

وقتی از سامسونگ الکترونیکس برای توصیف فناوری جدید حسگر رنگ RGBW سوال شد، معاون و رئیس بخش تحقیق و توسعه این شرکت، Pan Xuebao، بیان کرد: «این فناوری بر اساس بازخورد کاربران و تلاش برای ارائه تصاویر روشن‌تر و شفاف‌تر ایجاد شده است؛ به‌خصوص در نور کم و تاریکی مطلق. اولین عرضه این سنسور در سری CAMON تکنو، ما را یک قدم به رویای ارائه عکاسی با درجه DSLR توسط کاربران در سراسر جهان نزدیک‌تر می‌کند.»

Leo Lee، مدیر ارشد محصول TECNO استفاده از فناوری جدید را در سری جدید CAMON 19 تأیید کرد. او در ادامه اظهار داشت: «سری CAMON تکنو همیشه بر ارائه تجربه‌ای عالی از دوربین برای کاربرانمان متمرکز بوده است. استفاده از RGBW قابلیت‌های دوربین را افزایش می‌دهد و انعطاف‌پذیری را در سری TECNO CAMON 19 برای پاسخگویی به خواسته‌های کاربر، برجسته کردن ویژگی‌ها و رنگ‌های طبیعی برای نمایش زیبایی‌شناسی و تنوع در بازارهای مختلف افزایش می‌دهد.»

درحال‌حاضر، هنوز تاریخ رسمی برای معرفی گوشی CAMON 19 تکنو از سوی این شرکت اعلام نشده است. بااین‌حال، جالب خواهد بود که ببینیم تکنو چگونه از فناوری جدید حسگر تصویر RGBW در گوشی آینده متمرکز بر دوربین خود استفاده می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از فناوری حسگر فیلتر رنگی RGBW سامسونگ در سری آتی CAMON چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی