حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو Camon 18 با دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

کمپانی تکنو در روز پنجشنبه از جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی خود با نام تکنو Camon 18 رونمایی کرد. ویژگی برجسته این گوشی هوشمند استفاده از دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی است. همچنین خریداران Camon 18، یک هدفون Tecno Buds 2 TWS به صورت هدیه دریافت خواهند کرد.

تکنو Camon 18 با دوربین های سلفی و اصلی ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

تکنو Camon 18 مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G85 است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند، می‌توان به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Full HD+ با تراکم پیکسلی 396ppi و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت اشاره کرد. با توجه به آنکه با محصول مقرون به صرفه ای مواجه هستیم، نمی‌توان انتظار رفرش ریت های بالا را داشت. اما خوشبختانه تکنو برای دستگاه جدید خود به سراغ تاچ سمپلینگ ۱۲۰ هرتزی رفته است. Camon 18 در بخش باتری نیز جذاب ظاهر شده و از باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری و فست شارژ ۱۸ وات استفاده می‌کند.

رنگ‌بندی Tecno Camon 18

استفاده از سنسور های ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی امری رایج در بین گوشی های هوشمند اندرویدی است. اما تکنو Camon 18 برای دوست‌داران سلفی می‌تواند گزینه ای هیجان انگیز باشد، زیرا به از دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی بهره مند است. دوربین های موجود در قاب پشتی، به طور عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. دوربین اصلی رزولوشنی ۴۸ مگاپیکسلی دارد و از گشودگی دیافراگم f/1.79 بهره می‌برد. این گوشی همچنین از یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی به همراه فلش دوگانه استفاده می‌کند. فیلم‌برداری 2K و حالت عکاسی در نور کم با فناوری TAIVOS این شرکت، از دیگر ویژگی های شاخص این تلفن هوشمند است.

کمپانی Tecno اولین گوشی اندرویدی با لرزشگیر سنسور شیفت دوربین را عرضه می‌کند

مطابق با گزارش GizmoChina، تکنو Camon 18 با اندروید ۱۱ و رابط کاربری HiOS 8 به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند در یک نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین دو نسخه با رنگ های خاکستری و بنفش در دسترس کاربران خواهد بود.

با توجه به مشخصات Tecno Camon 18، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی