حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه تکنو به سامسونگ در تبلیغی جدید: تکراری نباش!

در بازاریابی برندها، معمولاً شاهد جنگ و درگیری میان آ‌ن‌ها هستیم. به طوری که گاهی اوقات، برندها یکدیگر را تحقیر می‌کنند! سامسونگ، یکی از کمپانی‌هایی است که به دیگران طعنه می‌زند. اما این بار، شاهد طعنه تکنو به سامسونگ هستیم. این طعنه، در بخش گوشی‌های سامسونگ است.

طعنه تکنو به سامسونگ در باب محصولات کره‌ای‌ها

سامسونگ به خودی خود، برندی است که به تیکه انداختن علاقه دارد. چند سال قبل، این کمپانی در تبلیغ خود به اپل و مشتریانش، طعنه سنگینی زده بود.

 

طعنه جدید سامسونگ به اپل : بزرگ شو و گلکسی بخر !

 

به نقل از GizChina، برندهایی مانند Tecno و Infinix طی سال گذشته، با افزایش شمار مشتریان خود مواجه بوده‌اند. تکنو تلاش می‌کند تا گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه خود را در اختیار کاربران قرار دهد. در عین حال، اینفینیکس فراتر رفته است و نوآوری‌هایی مانند شارژر ١۶٠ واتی خود را به نمایش گذاشته است. ظاهراً این دو کمپانی که شرکت مادر یکسانی دارند، در حال خط و نشان کشیدن برای رقبا هستند! به عنوان مثال، تکنو تصمیم گرفت تا در جدیدترین آگهی تبلیغاتی خود برای Tecno Phantom X، سامسونگ را مسخره کند.

همان طور که گفتیم، خود سامسونگ نیز سابقه طولانی مدتی در مسخره کردن دیگران دارد. در واقع این سیاست بسیاری از شرکت‌ها برای افزایش فروش محصولاتشان است. در برخی مواقع، این طعنه‌ها خنده دار هستند و برخی دیگر نیز تحقیر آمیز و ناراحت کننده هستند. به عنوان مثال، سامسونگ مدتی اپل را به دلیل حذف شارژر مسخره کرد. البته مدتی بعد، سامسونگ نیز این اقدام را تکرار کرد. سامسونگ معمولاً پس از طعنه انداختن، همان کار را بعداً انجام می‌دهد!

خب، تکنو در بخش گوشی‌های مقرون به صرفه فعالیت بیشتری دارد. تکنو رقیب سامسونگ نیست و در حدی محبوب نیست که بتواند تمام مشتریان سامسونگ را به سوی خود مجذوب کند. اما با این وجود، شاهد طعنه زدن تکنو به سامسونگ هستیم. این نشان می‌دهد که تکنو، جرئت زیادی به خرج داده است. تکنو در حساب توییتر خود از کاربران درخواست می‌کند تا یک چیز را جدید را امتحان کنند و مانند سامسونگ، تکراری نباشند!

در واقع تکنو از عبارت Samesong به جای Samsung استفاده کرده است که این تحقیر آمیز است. ظاهراً تمام این‌ها، مربوط به آگهی تبلیغاتی گوشی جدید تکنو با نام Phantom X هستند. این گوشی، طراحی جذاب و جالبی دارد. اما تکنو یک رقیب بسیار بزرگ را برای تخریب انتخاب کرده است. بسیاری از افراد تا دو سال قبل، تکنو را نمی‌شناختند. اما امروزه تکنو برند اول بازار موبایل جهانی را تخریب می‌کند. این نشان می‌دهد که تکنو اهداف بزرگی دارد و حتی در تبلیغات خود، از تخریب برند محبوب کاربران ترسی ندارد.

در کل، ما فکر نمی‌کنیم که سامسونگ قصد داشته باشد تا پاسخ این طعنه تکنو را بدهد. اما در نهایت، مشخص می‌شود که تکنو به دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار موبایل است. جالب است که طراحی ماژول دوربین Tecno Phantom X، مشابه Galaxy S9 Plus سامسونگ است. این نشان می‌دهد که طراحی Phantom X، آن چنان هم منحصر به فرد نیست. شاید این آگهی، تنها برای جلب توجه در فضای مجازی بوده باشد. اما مطمئناً تا به حال بسیاری از طرفداران سامسونگ متوجه این آگهی شده‌اند و از خجالت تکنو در آمده‌اند!

طعنه تکنو به سامسونگ

نظر شما در مورد طعنه تکنو به سامسونگ چیست؟ آیا شما با تکنو هم نظر هستید یا نظر دیگری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها قلی پور

من که دیروز یه نوکیا g20 گرفتم . برند عالی. دور از قیل و قال و سگ جون . چه کار دارم بشینم برند بازی کنم

اینا همش باد هواست…
فردا پس فردا آمریکا تحریم میکنه بعد میگه چیز خوردم😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️