حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات گلکسی A13 4G و گلکسی A33 فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سال گذشته سامسونگ از گلکسی A13 5G رونمایی کرد. انتظار می‌رود که به زودی A13 4G نیز معرفی شود، زیرا به تازگی موفق به دریافت گواهی NBTC شده است. صفحات پشتیبانی این گوشی در وب‌سایت سامسونگ نیز فعال شدند. با آنکه این دستگاه هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما هم اکنون مشخصات، رندر ها و طراحی گلکسی A13 4G به همراه A33 5G فاش شده است.

گلکسی A13 4G قیمتی حدود ۲۰۰ یورو خواهد داشت

رندر های Galaxy A13 4G نشان می‌دهند که این دستگاه طراحی مشابه با برادر 5G خود دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند، مانند بسیاری از میان رده های اندرویدی درون یک پانچ هول قرار گرفته است. در قاب پشتی چهار لنز دوربین به همراه یک فلش دیده می‌شود. از آنجایی که این لنز ها بیرون زده اند، انتظار می‌رود که Galaxy A13 4G به خوبی بر روی سطوح صاف قرار نگیرد.

رندر A13 4G

بر روی لبه سمت راست فریم A13 4G دکمه های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته است. همچنین سنسور اثرانگشت این دستگاه نیز بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. در رندر های منتشر شده، لبه سمت چپ فریم نشان داده نمی‌شود. اما از آنجایی که لبه سمت چپ نسخه 5G این دستگاه دارای خشاب سیم‌کارت است، انتظار داریم که همین طراحی برای نسخه 4G نیز به کار گرفته شود.

قبلاً گلکسی A13 4G در Geekbench با تراشه اگزینوس ۸۵۰  و ۳ گیگابایت رم مشاهده شده بود. اما، آن دستگاه دارای مدل SM-A135F بود و دستگاهی که در حال حاضر در مورد آن صحبت می‌کنیم دارای مدل SM-A136 است.

Galaxy A13 4G

انتظار داریم این مدل با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران برسد. احتمالا Galaxy A13 4G از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی خواهد کرد. صفحه نمایش این دستگاه اندازه ۶.۶ اینچی داشته و از رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی که در پانچ هول قرار گرفته، احتمالا وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. در قاب پشتی این دستگاه یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق صحنه قرار گرفته است.

Galaxy A13 4G

در بخش باتری انتظار داریم که این تلفن هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۱۵ وات مجهز شود. گلکسی A13 4G حداقل در سه رنگ و بت قیمت حدود ۲۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.

گلکسی A33 5G چه ظاهر و مشخصاتی خواهد داشت؟

به سراغ Galaxy A33 5G می‌رویم. در ماه نوامبر بود که رندر های این تلفن هوشمند فاش شد. و از همان زمان می‌دانستیم که قرار است این گوشی از چه طراحی استفاده کند. هم اکنون اما رندر های رسمی این گوشی هوشمند لو رفته است. این رندر های جدید نه تنها پیش‌فرض های قبلی را تایید می‌کند، بلکه Galaxy A33 5G را در تمام رنگ ها به نمایش می‌گذارد.

رندر Galaxy A33 5G

منبع این گزارش ادعا می‌کند که گلکسی ای ۳۳ آینده سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. همچنین احتمالا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری نیز برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود.

گواهی FCC گلکسی A13 4G سامسونگ مشخصات این دستگاه را فاش می‌کند

نظر شما درباره میان رده های آینده سامسونگ چیست؟ آیا گلکسی A13 4G با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی