حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G سامسونگ گلکسی A13 و A23 احتمالاً با صفحه نمایش BOE ارائه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ماه گذشته بود که برای شما در ترنجی نوشتیم که سامسونگ مدل 4G گوشی های هوشمند گلکسی A13 و A23 را در هند و سایر بازار های جهانی عرضه کرد. تاکنون منابع می‌گویند که این دستگاه ها دارای پنل های نمایشگر ساخت سامسونگ هستند، اما ممکن است این ماجرا به زودی تغییر کند.

بر اساس گزارش منبع، سازنده نمایشگر چینی BOE، نمایشگر های گوشی های هوشمند سری گلکسی A13 و A23 را از ماه می 2022 ارائه خواهد کرد و جایگزین سامسونگ خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A13 و A23 از یک نمایشگر LCD در اندازه 6.6 اینچی و با رزلوشن 1080 در 2408 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 استفاده می‌کنند که رفرش ریت آن ۶۰ هرتز است.

سامسونگ ممکن است برای تامین نیاز خود به سراغ نمایشگر های BOE برود

سامسونگ ممکن است برای تامین نیاز خود به سراغ نمایشگر های BOE برود

شاید BOE به زودی تولید نمایشگر های پرچمداران سامسونگ را بر عهده بگیرد

ساخت پنل نمایشگر برای میانرده های سامسونگ همه‌ی ماجرا نیست. زیرا افشاگران داخلی در این صنعت گفته‌اند که سامسونگ پیشنهاد کرده است که BOE پنل های نمایشگر را برای گوشی های هوشمند پرچمدار نسل بعدی این شرکت نیز تولید کند. البته همانطور که احتمالاً می‌دانید پرچمداران سامسونگ دارای پنل های اولد با تکنولوژی LTPO هستند. بنابراین برای برآورده کردن استاندارد های آنها، شرکت سامسونگ از شرکت چینی BOE خواسته است ابتدا فناوری خود را به تایید کارشناسان سامسونگ برساند. کارشناسان در این زمینه اظهار داشته‌اند که رعایت الزامات کیفیت فنی مانند شوک های حرارتی و آزمایش های عمر باعث شکست یا عدم شکست این معامله بالقوه بین سامسونگ و BOE خواهد شد.

سامسونگ ممکن است برای تامین نیاز خود به سراغ نمایشگر های BOE برود

دلیل اقدامات اخیر سامسونگ چیست؟

همانطور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تامین کننده پنل های نمایشگر تاشو برای شرکت های مختلف است. بنابراین این غول کره‌ای ممکن است به دنبال آزادسازی بخشی از ظرفیت تولید پنل های تاشو خود با برون سپاری تولید پنل های LCD و OLED معمولی باشد. و این برون سپاری احتمالاً به شرکت چینی BOE ختم شود. شرکت BOE در چند سال اخیر به صورت عمده تولید صفحات پرچمدار و میانرده هوآوی را بر عهده داشته است.

در مورد تولیدات تاشو آینده سامسونگ، شایعه شده است که به طور خاص سامسونگ Galaxy Z Fold 4 امسال در ماه آگوست معرفی خواهد شد. علاوه بر این، گفته می شود گوشی که گوشی هوشمند تاشو گوگل Pixel Notepad در سه ماهه سوم سال 2022 وارد تولید می شود. بنابراین سامسونگ احتمالاً به تمام ظرفیت تولیدی که می‌تواند ارائه دهد، نیاز دارد. این ظرفیت برای پاسخگویی به تقاضای داخلی این شرکت و همچنین پاسخ به تقاضای سایر شرکت ها نیاز است.

 

نظر شما راجع به احتمال این اقدام سامسونگ در آینده نزدیک چیست؟ از آن استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری