حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل گلکسی A33 5G سامسونگ دو روز مانده به رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می‌دانیم که در هفدهم مارس (۲۶ اسفند) رویداد سامسونگ برای معرفی میان رده های جدید سری A برگزار خواهد شد. از آنجایی که سامسونگ قبلا از گلکسی A13، گلکسی A23 و گلکسی F23 5G رونمایی کرده است، انتظار می‌رود که این شرکت کره‌ای در رویداد بعدی خود گلکسی A33 5G، Galaxy A53 و Galaxy A73 را معرفی کند. هم اکنون دو روز مانده به برگزاری این رویداد، مشخصات کامل گلکسی A33 5G فاش شده است.

گلکسی A33 5G قیمتی حدود ۴۰۰ دلار خواهد داشت

تنها دو روز قبل از مراسم معرفی، مشخصات گلکسی A33 5G به طور کامل توسط Appuals منتشر شده است. این دستگاه در چهار رنگ مشکی، آبی، هلویی و سفید عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند میان رده دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED Infinity-U با وضوح Full HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. ظاهراً این نمایشگر توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

رنگ هلویی Galaxy A33 5G

گلکسی A33 5G سامسونگ نیروی پردازشی خود را به وسیله اگزینوس ۱۲۸۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند. گزارش وب‌سایت SamMobile ادعا می‌کند که دوربین اصلی Galaxy A33 5G دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود. دوربین اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق نیز به ترتیب رزولوشن های ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت. انتظار داریم که این گوشی هوشمند میان رده قابلیت فیلم‌برداری 4K ۳۰ فریم بر ثانیه را داشته باشد. دوربین سلفی نیز احتمالا رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

رنگ مشکی Galaxy A33 5G

مانند بسیاری از میان رده های اندرویدی، Galaxy A33 5G نیز از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند. خوشبختانه این دستگاه به طور پیش فرض به اندروید ۱۲ و رابط کاربری OneUI 4.1 مجهز می‌شود. گفته می شود که این گوشی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین دارای بلندگوهای استریو و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. از دیگر ویژگی های گلکسی ای ۳۳ سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت  5G، جی پی اس، NFC، بلوتوث نسخه ۵.۱، وای فای ۵ و برخورداری از درگاه USB Type-C  اشاره کرد.

سامسونگ با ضد آب کردن Galaxy A33، قصد دارد گوشی‌های بیشتری را در آینده به این ویژگی مجهز کند

 

در نهایت ادعا شده است که Galaxy A33 5G در اروپا قیمتی معادل ۳۷۹ یورو خواهد داشت. نظر شما چیست؟ آیا برچسب قیمتی حدود ۴۰۰ دلاری برای این گوشی میان رده با مشخصات ذکر شده، منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
yasserdivar

جالبه ؛ به لطف سامسونگ هر کسی با هر درآمدی که داره میتونه گوشی هوشمند داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی