حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی FCC گلکسی A13 4G سامسونگ مشخصات این دستگاه را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چندی پیش گلکسی A13 4G موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده بود، و اکنون گواهی FCC را دریافت کرده است‌. این گواهی، جزئیات مهمی درباره این گوشی مقرون به صرفه آینده سامسونگ را فاش می‌کند.

گواهی FCC گلکسی A13 4G به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری این گوشی اشاره می‌کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گواهی FCC، گلکسی A13 4G با شماره مدل SM-A135F/DSN همراه خواهد بود. این دستگاه از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری با شماره EB-BA217ABY بهره می‌برد. نمی‌توان از یک دستگاه میان رده انتظار زیادی در بخش توان شارژر داشت. Galaxy A13 4G سامسونگ نیز با شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه خواهد شد. این گوشی از وای فای دو بانده و فرکانس های ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

Galaxy A13 5G

این گوشی هوشمند مقرون به صرفه دارای اسلات کارت حافظه MicroSD است. و از NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. آداپتور عرضه شده در جعبه این دستگاه با شماره مدل EP-TA800 شناخته می‌شود. به جز آداپتور و خود گوشی، یک هندزفری سیمی و کابل USB Type-C  در جعبه Galaxy A13 4G موجود خواهد بود.

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، چندی پیش این گوشی در گیک بنچ نیز دیده شده بود. لیست GeekBench  فاش کرد که گلکسی A13 4G به تراشه اگزینوس ۸۵۰ مجهز است. این دستگاه در بنچمارک مذکور، موفق به ثبت امتیاز ۱۵۲ در بخش تک هسته ای و امتیاز ۵۸۵ در بخش چند هسته ای شده بود. بسیاری از گوشی های اقتصادی عرضه شده در سال ۲۰۲۲، از جدیدترین نسخه اندروید بی بهره بوده اند. اما خوشبختانه گزارش شده است که میان رده مورد بحث سامسونگ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ به دست کاربران می‌رسد.

گلکسی A13 4G از تراشه اسنپدراگون ۸۵۰ بهره مند است

می‌دانیم که سامسونگ Galaxy A13 4G نسخه ای با ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. اما احتمالا نسخه هایی با حافظه رم کمتر یا بیشتر نیز موجود خواهند بود. در قاب پشتی گلکسی A13 4G یک ماژول دوربین ۴ گانه وجود خواهد داشت. سنسور اثر انگشت نیز از نوع خازنی بوده و در لبه کناری فریم قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی A13 5G را در دسامبر سال گذشته معرفی کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. این گوشی با دوربین سه گانه ای در قاب پشتی خود عرضه شده است. ماژول دوربین این دستگاه شامل سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق است. نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ تأمین می‌گردد.

سامسونگ گلکسی A13 5G معرفی شد: ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی

امکان به ارث بردن برخی از مشخصات Galaxy A13 5G در نسخه 4G چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

اگر اندروید 12 رو بده یک نکته خیلی مثبتی هست وصد در صد اندروید 13رو هم بهش میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی