حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین رندرهای پیکسل ۷ پرو تغییراتی را در نوار دوربین نشان می‌ دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، گوگل

پیکسل ۷ گوگل قرار است در آینده به عنوان جانشین سری پرحاشیه پیکسل ۶ معرفی و عرضه شود. تا به امروز شایعات مختلف و حتی چندین رندر و تصویر احتمالی از این دستگاه منتشر شده است که نمی‌توان تفاوت خیلی زیادی را در مقایسه با نسل فعلی احساس کرد. اما جدیدترین رندرهای پیکسل ۷ پرو تغییراتی را در نوار دوربین نشان می‌‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

جدیدترین رندرهای پیکسل ۷ پرو؛ تغییراتی جذاب در بخش دوربین

احتمالا شما قصد خرید یک گوشی جدید را داشته‌اید و می‌بینید که چند هفته بعد از خرید، رندرهای نسل بعدی آن منتشر می‌شود. این وضعیت برای خریداران جدید سری Pixel 6 گوگل کاملا صادق است. زیرا رندرهایی که از پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو منتشر شده است، دقیقا شبیه مدل‌های پیکسل ۶ است. اما رندر جدیدی که توسط Let’sGo Digital منتشر شده است، حداقل یک تغییر جدید را در نوار دوربین آن نشان می‌دهد.

مشخصات اولیه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل فاش شد

اخیرا رندرهای پیکسل ۷ پرو و ​​ویدیویی به همراه آن توسط Technizo Concept ساخته شده است. انتظار می‌رود پیکسل ۷ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ یا ۶.۸ اینچی خمیده از نوع OLED، مشابه پیکسل ۶ پرو باشد. مدل جدید به احتمال زیاد صفحه‌ نمایشی با وضوح QHD+ (1440p) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

 

 

قبلا در مورد نسل دوم تراشه Tensor گوگل که در سری پیکسل ۷ استفاده می‌شود، صحبت‌هایی مطرح شده است. این تراشه ساخت گوگل است و به این شرکت اجازه داد تا قابلیت‌های خاصی را برای سری پیکسل ۶ توسعه دهد که این شرکت نمی‌توانست با استفاده از تراشه تولید شده توسط کوالکام ارائه دهد.

جدیدترین رندرهای پیکسل ۷ پرو

علی‌رغم درخواست کاربران پیکسل ۶ برای بازگرداندن حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه، ما معتقدیم که گوگل یک بار دیگر پرچم‌دار خود را به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می‌کند. برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، گوگل احتمالا به جای استفاده از یک اسکنر نوری گران‌تر، صرفا به تنظیمات و تغییراتی در اسکنر بیومتریک زیر صفحه نمایش اکتفا کند.

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در ۱۹ اکتبر معرفی و در ۲۵ اکتبر عرضه شدند. بنابراین می‌توان گفت که بیش از نیم سال تا معرفی مدل‌های جدید فاصله داریم. همچنین ممکن است متوجه تفاوت در نوار دوربین عقب پیکسل ۷ پرو شوید که در رندر، لنز تله فوتو و لنز پریسکوپ از دو لنز دیگر با حاشیه‌های دایره‌ای جدا شده‌اند.

جدیدترین رندرهای پیکسل ۷ پرو

به لطف سری پیکسل ۶، سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ بهترین فصل در تاریخ سری پیکسل بوده است. بدون شک این اتفاق به دلیل عرضه سری پیکسل ۶ رخ داد که رکوردی خوب در فروش این محصول ایجاد کرد. به طوری که هیچ پیکسل دیگری قبلا نتوانسته بود به آن برسد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به دلیل مشکلات نسخه‌های قبلی پیکسل، بسیاری انتظار داشتند که مدل های جدید نیز با برخی از اشکالات مواجه شوند و البته این دقیقا همان چیزی است که اتفاق افتاد.

رندر پیکسل 7 گوگل با طراحی مشابه با پیکسل 6 را ببینید

بسیاری هنوز می‌خواهند منتظر باشند تا سری پیکسل ۶ آپدیت شده و مشکلات آن رفع شوند. زیرا از محصولی که خریداری کرده‌اند راضی هستند. برخی از ویژگی‌های سری پیکسل، مانند پاک‌کن جادویی (Magic Eraser) بسیار محبوب است. این قابلیت از هوش مصنوعی برای حذف اشیا یا افراد ناخواسته در یک تصویر استفاده می‌کند. کاربر همچنین این توانایی را دارد که تصمیم بگیرد چه کسی یا چه چیزی را از عکس حذف کند.

به گفته PhoneArena، اگرچه برنامه‌های پولی زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای انجام همین کار استفاده کنید، اما بهتر است از یک ویژگی پیش‌فرض دستگاه خود برای حذف عناصر ناخواسته درون تصاویر استفاده کنید. قابلیت دیگر این دستگاه نیز Motion Mode نام دارد که دو امکان متفاوت را ارائه می‌دهد.

ارتقای دوربین پیکسل ۷ به سطحی بالاتر، هدف بعدی گوگل خواهد بود

گوگل پیکسل 7 احتمالا با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

با Action Pan، سوژه یک عکس توسط دستگاه تجزیه و تحلیل می‌شود و در حالت فوکوس باقی می‌ماند. به طوری که هر چیز دیگری در پس‌زمینه باشد، تار خواهد شد و به نظر می‌رسد که در حرکت است. این ویژگی روی افراد و اجسام متحرک مانند اتومبیل استفاده می‌شود.

مورد دوم Motion Mode Long Exposure نامیده می‌شود و نیاز به یک دست ثابت یا استفاده از سه پایه دارد. در حالی که Action Pan از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای محو کردن پس‌زمینه‌ای استفاده می‌کند (که معمولا هم محو نمی‌شود)، اما مورد دوم از نوردهی طولانی استفاده می‌کند که کنشی در پس‌زمینه وجود داشته باشد، مانند افرادی که در حال پیاده‌روی هستند یا ماشین‌هایی که در جاده هستند؛ به طوری که تمام حرکات داخل صحنه را تار می‌کند و تصویری ثابت را برای شما به ارائه می‌دهد. نظر شما در مورد جدیدترین رندرهای پیکسل ۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان