حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل 7 گوگل با طراحی مشابه با پیکسل 6 را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

پس از گذشت یک روز از انتشار رندرهای منتسب به پیکسل 7 پرو گوگل به‌عنوان رده‌بالاترین پرچمدار سال 2022 این شرکت؛ حال درفاصله‌ی احتمالی بیش از ۶ ماه تا رونمایی رسمی از این گوشی‌ها، امروز رندر نسخه استاندارد این خانواده با نام پیکسل 7 نیز منتشر شده است که سبک طراحی مشابه با پیکسل 6 فعلی با اعمال بهبودهای جزئی را نشان می‌دهد.

رندر پیکسل 7 گوگل

پس از اینکه رندرهای اولیه CAD توسط xleaks به‌اشتراک گذاشته شد، اکنون OnLeaks با همکاری Carhp، رندرهایی با وضوح بالا از مدل کوچک‌تر Pixel 7 را به‌اشتراک گذاشته است تا ایده‌ی بهتری از پرچمداران 2022 گوگل داشته باشیم.

به‌نظر می‌رسد گوگل سبک طراحی کلی پیکسل 6 را برای نسل بعد از آن نیز حفظ کرده، اما تغییرات جزئی ازجمله کشیدن ماژول قاب دوربین بر روی لبه‌ی کناری گوشی‌ها را اعمال کرده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که گوشه‌های دستگاه کمی گردتر از نسل قبلی خود هستند و همان‌طور که در رندرهای اصلی CAD اشاره شد، پیکسل 7 دارای یک بریدگی پلاستیکی برای تعبیه 5G mmWave در امتداد قاب بالایی خود می‌باشد که در رندر جدید، کاملا قابل‌مشاهده است.

رندر پیکسل 7 گوگل

رندر پیکسل 7 گوگل

یکی از موارد قابل‌توجه در اینجا، تغییرات جزئی ابعاد نسبت به نسل قبلی است. ظاهراً ابعاد پیکسل 7 گوگل، 155.6 در 73.1 در 8.7 میلی‌متر بوده که با احتساب برآمدگی دوربین، ضخامت واقعی آن به 11.44 میلی‌متر نیز می‌رسد. این تغییرات نشان‌دهنده اینست که گوگل اکنون سعی در عرضه گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ داشته و پیکسل‌های استاندارد سال‌های گذشته که عمدتا جمع‌وجور و خوش‌دست نیز بودند، اکنون کاملا مرده‌اند.

در ادامه انتظار می‌رود که ترکیب دوربین دوگانه مورداستفاده در پیکسل 6، در گوشی جدید نیز حفظ شود، زیرا رندرهای اولیه پیکسل 7 نوار گرد ماژول دوربین را نشان می‌دهد که بدون‌شک شامل یک لنز استاندارد درکنار یک لنز فوق‌عریض خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گزارش داده بودیم، گوگل پیکسل 7 و 7 پرو قرار است از نسل دوم تراشه Tensor با مودم ارتقا یافته سامسونگ استفاده کنند. OnLeaks حدس می‌زند که پیکسل 7 در همان رنگ‌های پیکسل 6 ازجمله Sorta Seafoam ،Kinda Coral ،Stormy Black عرضه خواهد شد که البته در این رندرها، یک گزینه‌ی جدید سفید ابری نیز به‌نمایش درآمده‌اند.

نظر شما درباره رندر پیکسل 7 پرو گوگل و طراحی ظاهری آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی