حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی هوشمند Nothing احتمالا در رویداد MWC سال جاری معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، وان‌پلاس

برند نوپا و نسبتا نام آشنای Nothing به دلایل مختلفی بسیار مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته است. دلیل این اهمیت و توجه نیز شاید حضور بنیانگذار آن در شرکت وان پلاس باشد. بر اساس اخبار و شایعات به دست آمده، گویا اولین گوشی هوشمند Nothing احتمالا در رویداد MWC سال جاری معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

اولین گوشی هوشمند Nothing و احتمال معرفی زودهنگام آن…!

بر اساس گزارش TechCrunch، شرکت Nothing که توسط کارل پی (Carl Pei) بنیان نهاده شده، ممکن است نمونه اولیه گوشی هوشمند خود را پشت درهای بسته به نمایش گذارد. کارل پی (بنیانگذار OnePlus)، پس از هفت سال حضور در وان پلاس، در سال ۲۰۲۰ این شرکت را ترک کرد و در سال ۲۰۲۱ استارت آپی به نام Nothing تأسیس کرد. تا کنون، این شرکت فقط ایربادز Nothing Ear 1 را معرفی کرده است که با طراحی نیمه شفاف خود که به شما امکان میدهد برخی از اجزا داخل آن را مشاهده کنید، شناخته شده هستند.

سال گذشته، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این شرکت می‌خواهد اولین گوشی خود را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند و آخرین اخبار نشان می‌داد که این گوشی برای معرفی آماده است. ظاهرا بیش از یک سال است که Nothing روی یک گوشی کار می کند و ممکن است تا ماه آینده آن را معرفی کند.

کارل پی ظاهرا یک نمونه اولیه را به کنگره جهانی موبایل (MWC 2022) برده و جلساتی را با چندین شرکت صنعتی بزرگ داشته است. یکی از این جلسات با مدیر اجرایی کوالکام بوده. در ماه اکتبر این شرکت همکاری با کوالکام را اعلام کرده بود، بنابراین این امکان وجود دارد که اولین گوشی Nothing دارای تراشه اسنپدراگون باشد.

ناتینگ (Nothing) و کوالکام همکاری خود در بستر پلتفرم اسنپدراگون را رسما اعلام کردند

اشاره کارل پی به احتمال معرفی گوشی اندرویدی Nothing با تراشه اسنپدراگون در آینده

فعالیت‌ها و تعاملات اخیر پی در توییتر با حساب‌های اندروید و اسنپدراگون نیز گمانه‌زنی‌ها مبنی بر در معرفی زودهنگام یک گوشی از این شرکت را افزایش داده است. کارل پی در جولای گذشته گفته بود که این شرکت چندین ابزار مختلف را در نقشه راه خود دارد.

تنها چیزی که در مورد این گوشی معرفی نشده، شناخته شده است، این است که نشانه‌های طراحی خود را از هدفون‌های شفافش می‌گیرد. در فوریه سال گذشته، این شرکت برند Essential را خریداری کرد. Essential توسط خالق اندروید یعنی اندری رابین (Andy Rubin) راه‌ اندازی شد که پس از تنها عرضه یک محصول تجاری (گوشی Essential PH-1) تعطیل شد. اینکه آیا اولین تلفن Nothing از نام Essential استفاده خواهد کرد یا خیر، هنوز هم در هاله‌از ابهام به سر می‌برد.

اولین گوشی هوشمند Nothing

به گفته PhoneArena، زمانی بود که وان‌پلاس گوشی‌های رده بالا را با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌فروخت و با وجود اینکه سعی می‌کرد گوشی‌های میان رده Nord 2 را به عنوان یک قاتل پرچم‌دار عرضه کند، اما مشخصات این گوشی‌ها کسی را مجذوب خود نمی‌کرد. پی اکنون این فرصت را دارد که وارد شود و به همکاران سابق خود نشان دهد که یک قاتل پرچمدار واقعی چگونه باید باشد.

در اخباری دیگر، HTC همچنین اعلام کرده است که قصد دارد اولین گوشی پرچمدار خود طی سه سال اخیر، در ماه آینده عرضه کند، بنابراین ماه آوریل باید ماهی بسیار جالب و هیجان انگیز باشد. نظر شما در مورد اولین گوشی هوشمند Nothing چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند با عرضه یک گوشی هوشمند قدرتمند، مرزهای رقابت را جابجا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان