حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش ناتینگ فون ۱ در هند به زودی آغاز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

مدتی است که شایعات زیادی درباره اولین گوی هوشمند برند ناتینگ که بنیان گذارآن کارل پی است، شنیده‌ایم. گویا حالا تا دیدن این دستگاه، فاصله زیادی نداریم و پیش فروش ناتینگ فون ۱ در هند به زودی آغاز خواهد شد. به نظر این برند جویای نام قصد دارد به زودی گوشی هوشمند خود را معرفی نماید. با ترنجی همراه باشید.

پیش فروش ناتینگ فون ۱ در هند

گوشی هوشمند مورد انتظار ناتینگ، یعنی Nothing Phone (1) برای پیش‌سفارش در هند عرضه شده است و احتمالا ناتینگ، اولین گوشی هوشمند خود با نام Nothing Phone (1) را در ۱۲ ژوئیه در هند عرضه خواهد کرد. با این حال، پیش از این تصاویری از گوشی ناتینگ فون (۱)، قبل از رونمایی رسمی، به صورت آنلاین منتشر شده بود.

ناتینگ فون (۱) اخیرا در پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. لیست Geekbench برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند. قابل ذکر است که سایر جزئیات پیرامون فون (۱) به صورت آنلاین منتشر شده است. به همین ترتیب، اطلاعات کمی در مورد طراحی و ویژگی‌های گوشی وجود دارد. اما به طور کلی، قابل توجه‌ترین ویژگی فون (۱)، پنل شفاف بخش پشتی آن با چراغ های LED است. این طراحی در اوایل این هفته فاش شد.

پیش فروش ناثینگ فون ۱ در هند

چراغ‌های LED چشم نواز پشت دستگاه، مواردی مرتبط با شارژ باتری، اعلان‌ها، زنگ زدن و قابلیت‌های دیگری را نشان می‌دهد. اکنون، ناتینگ به زودی به خریداران علاقه مند در هند اجازه می‌دهد تا فون (۱) را از طریق Flipkart پیش خرید کنند. حالا دیگر جزئیات مختلف درباره درباره فون (۱) برند Nothing مانند یک راز نیست و هر روز اخبار و اطلاعات بیشتری از آن درز می‌کند. در دسترس بودن Nothing Phone (1) در Flipkart اخیرا توسط افشاگری به نام Mukul Sharma تایید شده است.

پیش فروش ناثینگ فون ۱ در هند

بنابراین، Nothing Phone (1) برای پیش‌سفارش در هند از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. جالب اینجاست که ناتینگ برای عرضه اولین گوشی هوشمند خود، از وان پلاس پیروی می‌کند. دقیقا مانند OnePlus One، فون (۱) فقط به صورت دعوت‌نامه عرضه می‌شود. ابتدا باید کارت پیش‌سفارش فون (۱) را دریافت کنید. در مرحله بعد، یک کد دعوت برای پیش‌سفارش از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

همچنین، 91mobiles گفته است که هیچ راه دیگری برای دسترسی به این دستگاه وجود ندارد. در مرحله بعد، باید ۲۰۰۰ روپیه برای دعوت نامه پرداخت کنید. با این حال، این مبلغ قابل استرداد است. همچنین شما می‌توانید هنگام خرید این دستکاه، یک تخفیف ویژه برای لوازم جانبی فون (۱) دریافت کنید. در واقع شما می‌توانید از پیشنهادات انحصاری پیش خرید این دستگاه استفاده نمائید.

پیش فروش ناثینگ فون ۱ در هند

به گفته GizChina، کارت پیش‌سفارش فون (۱) تنها یک تضمین است. این پیش‌سفارش تضمین می‌کند که می‌توانید انی گوشی هوشمند را پیش خرید کنید. هنگامی که دستگاه برای خرید در دسترس قرار گیرد، می‌توانید آن را خریداری کنید. برای پرداخت مبلغ باقیمانده، باید در ساعت ۹ شب ۱۲ جولای وارد Flipkart شوید. ناتینگ ۲۰۰۰ روپیه را که قبلا پرداخت کرده‌اید، به شما بازخواهد گرداند. این مبلغ صرفا پیش‌سفارش شما برای خرید Nothing Phone (1) را تایید می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان