حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 30 Pro (Edge+) با اسنپدراگون 8 نسل 1 و پشتیبانی از قلم معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

کمپانی موتورولا به‌تازگی آخرین پرچمدار خود با نام Moto Edge 30 Pro را برای بازار جهانی معرفی کرده است. این گوشی که با عنوان +Edge نیز شناخته می‌شود، دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، دو سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی است.

موتورولا Edge 30 Pro

Moto Edge 30 Pro از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند که جدیدترین و بهترین چیپست کوالکام است. این تراشه به‌همراه 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه‌داخلی، قدرت این دستگاه را تأمین می‌کند. نمایشگر گوشی پرچمدار موتورولا شامل یک پپنل 6.7 اینچی FHD+ OLED بوده که از رفرش‌ریت 144 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

موتورولا Edge 30 Pro

موتورولا Edge 30 Pro

موتورولا چندی پیش گوشی هوشمند Moto Edge X30 را در چین معرفی کرد. بااین‌حال، برخلاف این مدل که از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 30 واتی بهره می‌برد؛ دارای یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 68 واتی است.

موتورولا Moto Edge 30 Pro علاوه‌بر شارژ سیمی 68 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 5 واتی را نیز دارد. خوشبختانه برخلاف سامسونگ، شارژر 30 واتی همراه با گوشی همراه و درون جعبه آن قرار دارد.

در بخش عکسبرداری، در این دستگاه شاهد استفاده از یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی (f/1.8، اندازه پیکسل 1 میکرون، OIS)، یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض (f/2.2، پیکسل‌های 0.64 میکرون، میدان‌دید 114 درجه) و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی هستیم. متأسفانه، در اینجا لنز تله‌فوتو تعبیه نشده است. در قسمت جلویی اما، یک سنسور سلفی 60 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر گوشی قرار دارد.

سایر ویژگی‌های قابل‌توجه پرچمدار موتورولا شامل Android 12، بلوتوث 5.2، مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP52، قابلیت Ready For دسکتاپ، بلندگوهای استریو و اتصال Wi-Fi 6E خواهند بود. این شرکت همچنین یک کیس با قابلیت ذخیره قلم را ارائه می‌کند که بسته به منطقه، به‌صورت اختیاری یا به‌عنوان بخشی از بسته‌بندی محصول در دسترس قرار می‌گیرد.

متأسفانه، موتورولا فقط وعده سه سال به‌روزرسانی امنیتی را داده و ما حدس می‌زنیم که به‌روزرسانی‌های استاندارد اندروید به تنها دو سال محدود شود.

Motorola Edge Plus 2022 در آمریکای شمالی با قیمت 899.99 دلار ازطریق آمازون، Best Buy و وب‌سایت موتورولا در دسترس خواهد بود. این تلفن همچنین از طریق Boost ،Republic Wireless و Verizon در ماه‌های آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

این گوشی در کشورهایی مانند آسیا، اروپا، هند، آمریکای لاتین و خاورمیانه با نام Moto Edge 30 Pro عرضه خواهد شد.

صرف‌نظر از منطقه، پرچمدار موتورولا از رنگ‌های آبی و سفید بهره می‌برد.

نظر شما درباره گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Pro (Edge+) چیست؟ آیا با قیمت ۹۰۰ دلار، آن را به سایر گوشی‌های پرچمدار ازجمله گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی