حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی Note 11E Pro 5G را با Snapdragon 695 در چین رسما معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شیائومی

ردمی یک گوشی جدید در خانواده Note 11 معرفی کرده است. این برند هم به مانند شیائومی علاقه ویژه ای به معرفی چندین دستگاه تحت یک نام مرکزی دارد. شیائومی ردمی Note 11E Pro 5G را با Snapdragon 695 در چین رسما معرفی کرده است که می تواند در رده قیمتی خود که حدود ۲۷۰ دلار است محصول جالبی باشد.

شیائومی ردمی Note 11E Pro 5G

ردمی امروز رسما گوشی هوشمند جدید خود را در بازار خانگی خود یعنی چین با نام Redmi Note 11E Pro معرفی کرد. با توجه به طراحی و مشخصات این گوشی، به نظر می رسد که این ری-برند Redmi Note 11 Pro 5G است که در سطح جهانی عرضه شده است.

این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می شود. در حال حاضر برای پیش خرید در چین با قیمت اولیه ۲۷۰ دلار برای مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است.

ردمی Note 11E Pro 5G

ردمی Note 11E Pro 5G

گوشی هوشمند Redmi Note 11E Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD+ AMOLED است که از سامسونگ تهیه شده است. وضوح صفحه نمایش 2400 در 1600 پیکسل بوده که طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می دهد.

این دستگاه از چیپست کوالکام Snapdragon 695 استفاده می کند که با استفاده از معماری پردازشی 6 نانومتری ساخته شده است. این دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 همراه است.

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

در بخش دوربین، این گوشی دارای دوربین سه گانه است که شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی دستگاه، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس ویدیویی قرار دارد.

در بخش نرم افزار، دستگاه از سیستم عامل اندروید با رابط سفارشی MIUI 13 خود شرکت استفاده می کند. متاسفانه به صورت شفاف شاهد اعلام نسخه اندروید نیستیم. انرژی موردنیاز آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره نوت ۱۱ ای پرو 5G شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)