حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ با اسلات اختصاصی قلم S Pen معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

قلم اس پن برای مدت طولانی یکی از بهترین سلاح‌های سامسونگ درکنار سری گلکسی نوت بوده است که این خانواده را از سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی و غیراندرویدی، متمایز می‌کرد. بااین‌حال، باتوجه به عدم معرفی دستگاه جدیدی از این سری، لازم است تا کمپانی کره‌ای میراث بزرگ آن را در سایر پرچمداران خود ازجمله سری گلکسی اس و گوشی‌های تاشو گلکسی فولد خود حفظ کند. درهمین‌راستا، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که سامسونگ برخلاف گلکسی زد فولد ۳ سال گذشته، زد فولد ۴ را با اسلات اختصاصی قلم S Pen مشابه با گلکسی اس ۲۲ اولترا معرفی خواهد کرد.

اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ

استفاده از اسلات اختصاصی قلم در گلکسی اس ۲۲ اولترا، این گوشی را بیش از هر دستگاه دیگری به خانواده گلکسی نوت شبیه می‌کند. در ادامه، وب‌سایت کره‌ای The Elec اخیرا ادعا کرده است که سامسونگ در فکر ایجاد تغییری مشابه برای Galaxy Z Fold 4 می‌باشد.

سال 2021 اولین مرحله انقلاب S Pen بود؛‌ چراکه هر دو گوشی گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی زد فولد 3 از این قلم پشتیبانی می‌کردند. بااین‌وجود، هیچ‌یک از این دستگاه‌ها با اسلات اختصاصی به‌منظور جایگری قلم همراه با خود گوشی، بهره‌مند نبودند و شما باید قلم را به‌صورت جداگانه خریداری می‌کردید.

انقلاب S Pen در سال جاری اما با معرفی Galaxy S22 Ultra وارد فاز دوم خود شد. این دستگاه اکنون با قلمی عرضه می‌شود که در خود دستگاه نیز ذخیره شده است. همچنین به‌جرأت می‌توان گفت که مدل‌های آینده گلکسی اس اولترا نیز این‌گونه خواهند بود.

شایعات از کره جنوبی حاکی از آن است که گلکسی زد فولد 4 اولین دستگاه تاشو سامسونگ می‌باشد که با اسلات اختصاصی قلم S Pen عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک محفظه داخلی است که در صورت عدم استفاده، می‌توانید قلم را در آن نگهداری کنید.

اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ

اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ

این مورد به‌طور قابل‌توجهی استفاده از قلم در Galaxy Z Fold 4 را افزایش می‌دهد زیرا کاربران همیشه آن را در دسترس خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند قلم را به‌طور ایمن در خود دستگاه نگهداری کنند، بنابراین نیازی به حمل S Pen به‌طور جداگانه نیست.

سال گذشته، گلکسی زد فولد 3 نسبت به گلکسی زد فلیپ 3 عملکرد بهتری داشت. انتظار می‌رود که اسلات قلم S Pen به نقطه‌ی اصلی فروش گلکسی زد فولد 4 تبدیل شود. این دستگاه همچنین ممکن است کاربران قدرتمند و وفاداران گلکسی نوت را به خود جذب کند.

بااین‌حال، طبق شایعات هیچ تغییر عمده‌ای در بخش طراحی برای این دستگاه انتظار نمی‌رود. اندازه نمایشگر داخلی تاشو آن کماکان 7.56 اینچ خواهد بود درحالی‌که صفحه‌نمایش خارجی 6.19 اینچ می‌باشد. انتظار می‌رود سامسونگ در نیمه دوم سال جاری از گلکسی زد فولد 4 رونمایی کند.

جالب است که ببینیم آیا این شایعه صحت دارد یا خیر. نظر شما چیست؟ آیا به تعبیه اسلات اختصاصی قلم اس پن در گلکسی زد فولد ۴ آینده سامسونگ حتی با فرض کاهش ظرفیت باتری آن موافقید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی