حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ نوکیا PureBook Pro در ۲ مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، لپ‌تاپ، نوکیا

شاید نام لپتاپ نوکیا کمی برای شما عجیب باشد اما حقیقت این است که این شرکت سری لپتاپ های PureBook X و PureBook S را دارد. حالا نوبت به سری پرو است. در MWC 2022 که امروز بسیار پرخبر هم بود، لپتاپ نوکیا PureBook Pro در ۲ مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی رسما معرفی شده اند.

لپتاپ نوکیا PureBook Pro

لپتاپ پیوربوک پرو نوکیا

لپتاپ پیوربوک پرو نوکیا

نوکیا به تازگی لپ تاپ PureBook Pro خود را معرفی کرده است که در دو اندازه صفحه نمایش 17.3 و 15.6 اینچی عرضه می شود. شایان ذکر است که این نوت بوک توسط یک استارت آپ فرانسوی به نام OFF Global ساخته شده است و با نوکیا قرارداد مجوز برای توزیع محصول در 22 کشور در سراسر جهان دارد.

این دستگاه دارای قاب رویی آلومینیومی، لبه‌های گرد، ترک‌پد بزرگ و صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه است. البته، هر دو گزینه با پنل‌های IPS دارای رزلوشن Full HD و حداکثر روشنایی 250 نیت عرضه می‌شوند. متاسفانه اما باید گفت که یک ویژگی آن به پسوند Pro ارایه شده برای‌ش اصلا سازگار نیست. اینجا تنها یک گزینه پردازنده مرکزی اینتل Core i3-1220P همراه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD وجود دارد.

لپتاپ نوکیا PureBook Pro

لپتاپ نوکیا PureBook Pro

لپتاپ 17 اینچی باتری 63 وات ساعتی را ارائه می دهد، در حالی که برادر کوچکتر دارای یک باتری 57 وات ساعتی است. وزن اولی 2.5 کیلوگرم بوده در حالی که وزن دومی 1.7 کیلوگرمی دارد.

در مورد اتصالات تفاوتی بین مدل های 17 و 15 اینچی وجود ندارد. در هر دو دستگاه دارای دو پورت USB-C 3.2، یک پورت USB-A 3.2 و یک جک صدای 3.5mm هستند.

شما می توانید بین رنگ های آبی، خاکستری، نقره ای و قرمز یکی را انتخاب کنید. قیمت و تاریخ در دسترس بودن هنوز فاش نشده است، اما با قضاوت بر اساس برگه مشخصات، در بخش پایین تا میان رده قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره لپتاپ های دارای برند Nokia چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)