حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی MatePad 2022 با Kirin 710A برای بازار جهانی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، تبلت، هواوی

هواوی یک تبلت جدید برای سال ۲۰۲۲ دارد. این تبلت جدید با نام MatePad 2022 رونمایی شده که به تراشه آشنا و قدیمی Kirin 710A مجهز است، تراشه ای که چینی ها آن را می سازند و محدودیتی در داشتن‌ش ندارند. این تبلت برای بازار جهانی رونمایی شده و از قلم هم پشتیبانی می کند.

تبلت هواوی MatePad 2022

هواوی دیروز کنفرانس Smart Office را برگزار کرد که در آن تعدادی از محصولات از جمله MateBook X Pro را در کنار MateBook E 2-in-1 لپ تاپ رونمایی شد. این شرکت همچنین امروز از تبلت جدید MatePad رونمایی کرد.

تبلت هواوی MatePad 2022 دارای صفحه نمایش لمسی 10.4 اینچی IPS FullView با وضوح FHD است که می تواند 16.7 میلیون رنگ و روشنایی 470 نیت را ارایه کند. این پنل همچنین گواهینامه TuV Rheinland است.

تبلت میت پد ۲۰۲۲ هواوی دارای حالت چند پنجره ای و همچنین همکاری چند صفحه نمایش یا multi-screen collaboration پلتفرم Huawei Share است.

تراشه هواوی Kirin 710A توسط SMIC چینی ساخته می شود

تبلت جدید Huawei دارای پردازنده هشت هسته ای Kirin 710A است که از چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده توسط GPU مدل Mali G51 همراهی می شود. این پردازنده با 4 گیگابایت رم جفت شده و دارای گزینه های ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی با پشتیبانی از مموری کارت جانبی تا 512 گیگابایت است.

برای عکاسی، MatePad دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار است. این تبلت همچنین دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

مشخصات کلی تبلت هواوی میت پد ۲۰۲۲

مشخصات کلی تبلت هواوی میت پد ۲۰۲۲

یکی از جنبه های جالب باتری 7250 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است. این تبلت همچنین دارای حسگر نور محیطی، سنسور دمای رنگ و غیره است. سیستم صوتی نیز توسط هارمن کاردون بهینه سازی شده است.

قیمت تبلت جدید هواوی MatePad 2022 چند است؟

برای نسخه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی میت پد ۲۰۲۲ باید بهای 279 یورویی را بپردازید. همان میزان حافظه رم اما ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۰ یورو افزایش قیمت داشته و به ۳۱۹ یورو می رسد. این مدل می تواند با کیبرد هوشمند هواوی به قیمت ۳۷۹ یورو خریداری شود.

نظر شما درباره تبلت جدید هواوی برای سال ۲۰۲۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)